جزئیات درجه سختی Dragon Age: The Veilguard مشخص شد
همه میتوانند آن را تجربه نمایند
استودیو بایوویر جزئیات درجه سختی Dragon Age: The Veilguard را اعلام کرد که نشان میدهد همه پلیرها با تواناییهای متفاوت میتوانند به تجربه آن بپردازند.
در جدیدترین جزئیات ارائه شده استودیو بایوویر (Bioware) توضیح داده که پلیرها چه انتظاری را میتوانند از درجه سختی Dragon Age: The Veilguard در هنگام انتشار آن در سال جاری داشته باشند. پلیرها قادر خواهند بود پیش از شروع پلیترو خود، از چندین گزینه موجود در بخش درجه سختی یا آن طور که استودیو سازنده آن را تحت عنوان پلی استایل خطاب میکند، انتخاب نمایند.
حالت “راوی داستان (Storyteller)” مناسب افرادی خواهد بود که میخواهند داستان در اولویت بالاتری در مقایسه با مبارزات قرار داشته باشد. گزینه “ماجراجو (Adventurer)” برای پلیرهایی قرار داده شده که خواستار وجود تعادلی مناسب بین بخش داستانی و مبارزات آن هستند. با این حال گزینه دیگری به نام “کابوس (Nightmare)” نیز به عنوان سختترین حالت بازی در میان سه گزینه آن وجود دارد.
پلیرها میتوانند در طول تجربه بازی در هر زمان که بخواهند گزینه درجه سختی Dragon Age: The Veilguard را تغییر دهند مگر آن که گزینه Nightmare را انتخاب کرده باشند که در این حالت، این گزینه دائمی بوده و دیگر قادر به تغییر آن نخواهند بود. درجه سختی دیگری به نام “Unbound” وجود داشته که اجازه میدهد تجربه گیمپلی خود را شخصیسازی کنید. این مسئله به واسطه چگونگی راهیابی مسیر و زمانبندی مبارزات صورت میگیرد. گزینه کمک نشانهگیری و نشانهگیری اتوماتیک وجود دارد، پلیر میتواند تعیین کند که چه مقدار صدمه به دشمن وارد کرده و یا از آنها دریافت کند و همچنین گزینه “بدون مرگ” هم وجود خواهد داشت.
کورینه بوش (Corinne Busche) کارگردان نسخه جدید مجموعه Dragon Age در گفتگو با نشریه گیم اینفورمر اظهار داشت که “هیچ کدام از این گزینهها، تقلب محسوب نمیشوند. اینها گزینههایی هستند تا تمامی مخاطبین با هر سطحی از مهارت بتوانند به تجربه بازی بپردازند.”
کمپانی الکترونیک آرتس (EA) ماه گذشته اعلام کرد که بازی مورد بحث در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید