تحسین Elden Ring توسط دراکمن کارگردان سری بازی The Last of Us
ترکیب The Last of Us و Elden Ring؟ بهترین بازی دنیا را به ما نشان دهید!
تحسین بازیهای بزرگ توسط کارگردانان دیگر بازیها طی سالهای اخیر افزایش داشته که بسیار دلگرم کننده است. این اتفاق بار دیگر رخ داد و ما را خوشحال کرد. تحسین Elden Ring توسط دراکمن بدون شک یکی از زیباترین اتفاقات در سالهای اخیر دنیای گیمینگ است!
رئیس شرکت ناتی داگ (Naughty Dog) و البته کارگردان سری بازی محبوب The Last of Us که به زودی شاهد سریال تلویزیونی آن با همکاری سرویس استریم HBO خواهیم بود، به تحسین شیوه داستان سرایی بهترین بازی سال ۲۰۲۲ یعنی بازی محبوب Elden Ring پرداخت. نیل دراکمن (Neil Druckmann) طی مصاحبه اخیر خود درباره سریال مورد انتظار The Last of Us که با کارگردانی او و کریگ مزین (Craig Mazin) ساخته خواهد شد، از این راز پرده برداری کرد!
نیل دراکمن طی ماههای اخیر سر خط خبرهای مربوط به ویدیو گیم و البته سریالهای تلویزیونی را به خود اختصاص داده است. به تازگی شایعاتی مبنی بر توسعه نسخه سوم سری بازی The Last of Us به انتشار رسید که به سرعت توسط او تکذیب شد و پس از آن کانسپت آرت بازی The Last of Us Factions 2 به انتشار رسید که بار دیگر نظرات را به سوی دراکمن جلب کرد. البته این موضوع به شدت سبب شادی طرفداران سری بازی The Last of Us و به طور کلی استودیو ناتی داگ شده است و به نظر باید منتظر برخی اخبار رسمی توسط دراکمن درباره پروژههای پیشروی آنها باشیم.
نیل دراکمن به تازگی مصاحبهای با روزنامه واشنگتن پست ترتیب داد و در آن درباره عناصر و بازیهایی که از آنها الهام میگیرد سخن گفت. دراکمن اشاره داشت که سبک داستان سرایی بازیهایی چون Inside و Elden Ring بسیار برای او الهام بخش بوده و آنها را بخشی از منابع اصلی خود طی سالهای اخیر میداند. او اشاره داشت از بازیهایی که مخاطب را به فهم عمق مطالب تعریف شده در داستان بازی دعوت میکنند، لذت میبرد.
او در ادامه اشاره داشت که بخش بزرگی از داستان سری بازی The Last of Us در بخشهای سینماتیک رخ داده و قصد ندارد در پروژههای آینده این بخشها را کوتاه کند و حتی ممکن است در کنار ایدههای جدید، چنین بخشهایی را تا حدی قابل توجه، حتی در صورت مخالفت درصدی از طرفداران، افزایش دهد!
تعریف دنیای پیرامون داستان اصلی بازیها، چیز جدیدی نبوده و ما در هر دو نسخه از سری بازی The Last of Us شاهدش بودهایم. به عبارت دیگر، تعریف داستانهای فرعی دیگر شخصیتها و مکانهای حاضر در دنیای The Last of Us، یکی از راههای جذب مخاطب و درگیر کردن بیشتر آنها با این دنیای زیبا است. برای مثال، در بازی The Last of Us Part 1 دریانوردی با نام ایش (Ish) حضور داشته که شما میتوانید با مراجعه به مکانهایی خاص داستان او را تکمیل کرده و از زندگی او با خبر شوید. در نسخه دوم بازی نیز داستانهای بسیاری درباره اعضای گروههای WLF و البته Seraphites وجود داشته که کاربران میتواند از آنها مطلع شوند!
به باور ما، الهام گرفتن از شاهکار اخیر استودیو فرام سافتور (FromSoftware) میتواند یکی از بهترین کارهایی باشد که ناتی و داگ و دراکمن در برنامههای خود جای دادهاند و چنین اتفاقی میتواند صبر ما را برای بازی The Last of Us Part 3 به شدت کاهش دهد! پیشتر اشاره شد که ناتی داگ به طور کلی تعریف کردن داستانهای فرعی را یکی از عناصر اصلی خود دانسته و افزودن هر چه بیشتر این ویژگی به بازیهای خود، میتواند سبب لذت بردن بیشتر افراد بزرگ سال از این بازیها شده و داستانی پختهتر و نزدیکتر به دنیای واقعی ما را در اختیارمان قرار دهد.
در زمان انتشار این مطلب، نیل دراکمن از هیچ پروژه در دست توسعهای توسط او و تیمش پرده برداری نکرد و به نظر آنها منتظر زمان مناسب برای رونمایی از برنامههای خود هستند. در حال حاضر ما گمان داریم که بهترین کار ممکن تمرکز بر سریال تلویزیونی The Last of Us و البته بخش Factions 2 در بازی The Last of Us Part 2 است. نظر شما درباره تحسین Elden Ring توسط دراکمن چیست؟ فکر میکنید افزودن عناصر داستانی این بازی به سری بازی The Last of Us میتواند جذاب باشد؟ منتظر نظرات شما هستیم.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید