استودیو سازنده بخش داستانی Battlefield توسط EA بسته شد
بخش داستانی در اختیار یک استودیو دیگر!
استودیو ریج لاین که به عنوان سازنده بخش داستانی Battlefield مشغول فعالیت بود به دنبال تعدیل نیروی کاری صورت گرفته توسط شرکت EA بسته شد.
این استودیو که در سال 2021 در شهر سیاتل تاسیس شد به عنوان اولین پروژه خود، قرار بود روی یک بخش کمپین داستانی از جهان Battlefield کار کند. هفته گذشته بود که مطلع شدیم یکی از افراد تاسیس کننده این استودیو و کارگردان این تیم، آقای مارکوس لهتو (Marcus Lehto) که به عنوان یکی از خالقین مجموعه Halo نیز شناخته میشود استودیو ریج لاین (Ridgeline Games) را به دلایل شخصی ترک کرده است. با این حال لهتو در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از وجود برنامهای به منظور تعطیلی این استودیو اظهار بیاطلاعی کرده است.
لائورا میله (Laura Miele) رئیس شرکت EA با انتشار بیانیهای که در روز چهارشنبه منتشر شد ضمن اعلام تعدیل نیروی کاری 700 نفر از کارمندان مجموعههای خود، تایید کرد ریج لاین، استودیو سازنده بخش داستانی Battlefield بسته خواهد شد. برخی از اعضای این استودیو به استودیو ریپل افکت (Ripple Effect) در شهر لس آنجلس منتقل شده که گفته میشود مشغول کار روی بخش چندنفره و همچنین بخش بتل رویال بازی بعد مجموعه مورد بحث است. استودیو کرایتریون (Criterion Games) که به توسعه دهنده عناوین اخیر مجموعه بازی Need for Speed شناخته میشود اکنون مسئول بخش داستانی تک نفره نسخه بعدی Battlefield خواهد بود.
میله در اظهارات خود بیان داشت: “چشمانداز ما برای مجموعه Battlefield بسیار جاهطلبانه و هیجانانگیز است. این پروژه، پیشرفت قابل توجهی داشته که مدیون مدیریت قدرتمند وینس زامپلا (Vince Zampella) و بیران بیده (Byron Beede) و همچنین استودیوهایی اختصاصی است که متعهد شدهاند تا پلترمی از مجموعه Battlefield را بسازند که طرفداران از آن لذت خواهند برد.”
پیش از این گزارشات بیان میداشتند نسخه بعدی این مجموعه برای انتشار در پاییز سال 2025 برنامهریزی شده است. با توجه به تغییرات صورت گرفته باید دید شرکت EA چه زمانی به صورت رسمی از این بازی جدید Battlefield رونمایی خواهد کرد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید