گیمپلی Assassin’s Creed Shadows تحت تاثیر آب و هوای فصلها قرار نمیگیرد
هر فصل، آب و هوای مخصوص به خود را خواهد داشت
به گفته تیم سازنده گیمپلی گیمپلی Assassin’s Creed Shadows تحت تاثیر آب و هوای متفاوت در فصلهای مختلف آن قرار نمیگیرد.
تیری دانسرو (Thierry Dansereau) کارگردان بخش هنری عنوان Assassin’s Creed Shadows در گفتگوی جدیدش در صحبت با مجله Play توضیح داد که این عنوان در هر چهار فصل آن دارای آب و هوای متفاوتی خواهد بود با این حال این موضوع روی گیمپلی بازی تاثیر نخواهد داشت. دانسرو اینگونه توضیح داد که تیم سازنده در شرکت یوبیسافت (Ubisoft) نمیخواست تا فصلها چیزی باشند “که به عنوان یک ویژگی منفی در نظر گرفته بشوند و یا تاثیر منفی روی چگونگی بازی شما داشته باشند.”
در عوض هر تغییری که به واسطه فصلها ایجاد شود تنها به سطح انیمیشنهای به نمایش گذاشته شده در بازی محدود خواهند شد. این موضوع شاید بدین معنی باشد که شخصیت شما چه یاسوکه باشد و یا نائو باشد، در شرایط آب و هوایی سخت مانند زمان بارش برف و یا در مواجه با گودالهای آب حاصل از بارش باران کمی آرامتر راه بروند. با این حال این مسئله چالشهای بیشتری را در زمینه گیمپلی Assassin’s Creed Shadows در برابر شما قرار نمیدهد که برای مثال نگهبانان رد پای برجای مانده در روی برفها را رهگیری نمایند و یا بخواهید از روی سطحی که روی آن باران باریده، سُر بخورید. مواردی که در فصل بهار و یا تابستان با آنها برخورد نخواهید داشت.
تمامی این سیستمهای آب و هوایی ممکن است به این که در ادامه شاهد چه آثاری دیگر از یوبیسافت باشیم اشاره داشته باشند و تمامی این تکنولوژیهایی که توسط تیم سازنده توسعه یافته، با “عمق بسیار بیشتری” در بازیهای آینده این مجموعه نیز حضور خواهند داشت. توسعه تمامی این ویژگیها و مکانیزمهای جدید احتمالا دلیل اصلی بوده که ساخت بازی Assassin’s Creed Shadows که در ژاپن جریان دارد تا این اندازه طول کشیده است.
عنوان مورد بحث در تاریخ 15 نوامبر 2024 برابر 25 آبان 1403 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر میشود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید