جزئیات تازهای از فرایند ساخت Elden Ring فاش شد
ظاهرا فاز اصلی تولید به پایان رسیده است
فرانچسکو فوستی ویراستار Everyeye در مصاحبهی اخیر خود با کانال یوتیوب CyberLuk جزئیات جدیدی را از فرایند ساخت Elden Ring منتشر کرد.
با گذشت مدتی از عرضهی Sekiro: Shadows Die Twice در مارس سال ۲۰۱۹ میلادی، شایعههایی در فضای مجازی پیچید مبنی بر اینکه جرج آر. آر. مارتین (George R.R. Martin) در ساخت یک بازی ویدیویی با فرامسافتور همکاری میکند؛ بازیای که قرار بود در جریان E3 2019 معرفی شود. رویداد مورد نظر فرا رسید و استودیوی ژاپنی با نمایش یک تیزر از پیش رندر شده، محصول جدید خود را با نام Elden Ring معرفی کرد. در ضمن، شایعهها صحت داشتند و خالق رمانهای A Song of Ice and Fire در طراحی، ساخت و همچنین نوشتن تاریخ برای دنیای بازی مشارکت دارد.
فرامسافتور طی یک سال گذشته پیرامون Elden Ring سکوت اختیار کرد و هیچ گونه جزئیاتی را به اشتراک نگذاشت. علاقهمندان به مجموعهی Souls امید زیادی داشتند استودیوی ژاپنی سرانجام سکوت خود را شکسته و در جریان رویداد بسیار مهم The Game Awards 2020 تریلر داستانی تازه یا نخستین ویدیو از گیمپلی را در معرض دید قرار دهد. به خصوص اینکه شایعهها به حضور این بازی در جریان رویداد اشاره داشتند. رویداد فرا رسید و خبری از الدن رینگ نبود. با این حال، به نظر میرسد طی ماههای آینده خبری زیادی پیرامون این محصول مورد انتظار خواهیم شنید.
فرانچسکو فوستی (Francesco Fossetti) روزنامهنگار ایتالیایی و ویراستار وب سایت Everyeye اخیرا مصاحبهای را با کانال یوتیوب CyberLuk انجام داده است. او در جریان گفتگو دربارهی فرایند ساخت Elden Ring صحبت کرد و جزئیات تازهای از آن را به اشتراک گذاشت. طبق ادعای او، الدن رینگ در حدود چهار سال در دست ساخت بوده، یک ماه پیش فاز اصلی تولید آن به پایان رسیده و در حال حاضر فاز بهینهسازی و رفع مشکلات را پشت سر میگذارد. فوستی در ادامهی صحبتهای خود گفت اگر همهگیری ویروس کرونا رخ نمیداد، این محصول هم اکنون از طریق فروشگاهها و پلتفرمهای دیجیتالی قابلخرید بود. روزنامهنگار ایتالیایی نهایتا گفت این بازی تجربهای شبیه به Dark Souls ارائه میدهد.
احتمال اینکه گفتههای ویراستار وب سایت Everyeye صحت داشته باشند به دو دلیل بالا است: دلیل اول، به سابقهی او مربوط میشود. فرانچسکو فوستی چندی پیش مدعی شده بود Elden Ring در The Game Awards 2020 حضور نخواهد داشت؛ ادعایی که نهایتا مشخص شد حقیقت داشت. نکتهی دوم و پایانی، با ادعای مشابهی ارتباط دارد که اخیرا توسط لانس مکدونالد (Lance McDonald) مطرح شد. دیتاماینر معروف اوایل ماه جاری میلادی گفته بود ساخت محصول جدید فرامسافتور تقریبا به پایان رسیده است.
طبق اندک اطلاعات موجود Elden Ring، خبری از یک پروتاگونیست معین نیست و کاربر میتواند به واسطهی سیستمی که همان ابتدای کار در اختیارش قرار میگیرد، شخصیت اصلی را مطابق با سلیقهاش بسازد. همچنین نقشهی بازی در مقایسه با مجموعهی Souls وسیعتر شده اما علاقهمندان نباید منتظر روستاها و شخصیتهای غیرقابلکنترل (NPC) متعدد باشند. به جای این موارد، محیط بازی شامل مکانهایی شبیه به سیاهچاله خواهد شد که احتمالا کاربر میتواند به آنها ورود پیدا کرده و پس از کشتن موجودات مختلف، به آیتمهای ارزشمندی دست پیدا کند. در ضمن، مکانیک اسبسواری هم در بازی قرار دارد تا جابجایی بین لوکیشنهای مختلف به سرعت صورت بگیرد.
در انتها، لازم به ذکر است Elden Ring برای سه پلتفرم پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی توسعه مییابد. در ضمن، از آنجایی که نسل نهم آغاز شده، انتشار نسخههای نسل نهمی بسیار محتمل است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید