جزئیات چگونگی تولید نقشههای بازی Elden Ring Nightreign اعلام شد

تیم توسعه دهنده در استودیو فرام سافتویر به تازگی جزئیاتی در خصوص تولید نقشههای بازی Elden Ring Nightreign به صورت رویهای اعلام کرده است.
بازی Elden Ring Nightreign که نوعی اسپینآف از جهان بازی Elden Ring به شمار میرود، قرار است تجربهای متفاوت از آن را در اختیار مخاطبین قرار دهد. اگرچه این بازی قرار است تغییراتی در آنچه که همواره از یک بازی از استودیو فرام سافتویر (FromSoftware) انتظار داریم اعمال کند اما از سوی دیگر توقع جدایی قابل توجهی را از فرمول کلی آثار این توسعه دهنده نداشته باشید.
حال آن که یکی از مواردی با تغییر همراه خواهد شد رویکرد سازندگان به منظور طراحی نقشههای بازی است. جونیا ایشیزاکی (Junya Ishizaki) در صحبتی که با نشریه PC Gamer داشته و توسط نشریه گیمزرادار به اشتراک گذاشته شده، اظهار داشت بازی Elden Ring Nightreign دارای “تغییراتی در ابعاد بزرگ از نظر آن که به صورت رویهای آتشفشانها، باتلاقها و جنگلها را روی زمین ظاهر میکند” خواهد بود. “ما میخواستیم خود نقشه یک دانجن بزرگ باشد بدین ترتیب پلیرها این فرصت را دارند تا در هر بار که بازی را تجربه میکنند به شکلی متفاوت در حرکت کرده و گشت و گذار نمایند.”
ایشیزاکی تاکید داشت عناصر روگلایک استفاده شده در نقشههای آن به تنوع انتخابهای پلیر در تجربه بازی Elden Ring Nightreign کمک میکند. “هنگامی که یک تصمیم را اتخاذ میکنید شاید ایدهای به منظور استراتژی که میخواهید در برابر یک باس داشته باشید را مجسم میکنید و این موضوع، رویکرد شما را در برابر نقشه بازی تغییر خواهد داد. ما میخواستیم به پلیرها این اختیار عمل را واگذار کنیم که بتوانند تصمیمگیری نمایند. بدین ترتیب که پلیر با خود میگوید من به منظور مقابله با باس باید این بار به دنبال این سلاح سمآلود بروم.”
پلیتست بازی مورد از تاریخ 14 فوریه برابر 26 بهمن ماه شروع میشود. عنوان مورد بحث برای پلتفرمهای پلیاستیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانههای شخصی در حال توسعه قرار داشته و قرار است در تاریخ نامشخصی از سال 2025 منتشر شود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید