خبری از سیستم پیامنویسی در Elden Ring Nightreign نخواهد بود
به دلیل تفاوت در ساختار و ریتم بازی
به گفته کارگردان تیم توسعه دهنده در استودیو فرام سافتویر خبری از سیستم پیامنویسی در Elden Ring Nightreign نخواهد بود.
بازی Elden Ring Nightreign قرار است در مقایسه با فرمول تثبیت شده آثار قبلی استودیو فرام سافتویر (FromSoftware) در برخی جوانب کلیدی، تفاوتهای قابل توجهی داشته باشد. از تمرکز روی کوآپ و ساختار روگلایک تا دنیای موازی آن، همگی مثالهایی در این رابطه محسوب میشوند. در سطحی جزئی اگر بخواهیم نگاه کنیم، یکی از قابلیتهای آشنایی که همواره در آثار قبلی این استودیو و مجموعه سولز وجود داشته که در این بازی خبری از آن نخواهد بود به سیستم نگارش پیام ارتباط دارد.
نوشتن و گذاشتن پیامهای مختلف در سطح زمین برای سایر پلیرها تا بتوانند آن را بخوانند و به میزان اثرگذاری آن امتیاز دهند، یکی از پایههای اساسی عناوین اکشن نقش آفرینی سولزلایک بوده، با این حال جونیا ایشیزاکی (Junya Ishizaki) کارگردان عنوان مورد بحث در صحبتی که با نشریه IGN Japan داشته، اظهار داشت که خبری از سیستم پیامنویسی در Elden Ring Nightreign نخواهد بود. با توجه به این که هر راند از این بازی در بازه زمانی 40 دقیقهای دنبال خواهد شد، ایشیزاکی معتقد است که پلیرها زمان کافی برای نگارش و خواندن چنین پیامهایی نخواهند داشت.
“شما همچنان میتوانید روح سایر پلیرها را مشاهده کنید، با این حال قابلیت نگارش پیام از بازی حذف شده است. دلیلی که سیستم نگارش پیام از بازی حذف شده به این مسئله ارتباط دارد که در این بازی، که هر راند آن در مدت 40 دقیقه به طول میانجامد، هیچ زمانی برای نگارش پیامهای شما و حتی زمانی برای خواندن پیامهایی که توسط سایرین نوشته شده، وجود نخواهد داشت.”
به عنوان یک بازی تمرکز ویژهای روی کواپ و بازه زمانی محدود دارد، مشخص است که بازی Nightreign ساختار متفاوت و ریتم مخصوص به خود را در مقایسه با Elden Ring که به عنوان نسخهای فرعی از آن معرفی شده، دارد. بنابراین ایجاد تغییرات مختلف در بخشهایی از گیمپلی بازی، امری دور از انتظار محسوب نمیشود. عنوان مورد بحث در تاریخ نامشخصی از سال 2025 برای کنسولهای نسل هشتم و نهم و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید