کانسپت آرتهای لو رفتهی Elden Ring دشمنی غولپیکر را نشان میدهند
پنجرهی انتشار مشخص شده است
کانسپت آرتهای لو رفتهی Elden Ring که تعدادشان به رقم دو میرسد، یکی از دشمنان به ظاهر مهم بازی را نشان میدهد.
فرامسافتور در جریان E3 2019 به شایعات پایان داد و محصول جدید خود را با نام Elden Ring معرفی کرد. تریلر رونمایی، یک ویدیوی از پیش رندر شده بود و هیچ صحنهای را از گیمپلی به نمایش نمیگذاشت. علاوه بر این، سازندگان در جریان رویداد هیچ صحبتی از داستان یا شخصیتهای آن به میان نیاوردند تا طرفداران تنها به بخشی از چیزی که میخواستند برسند. استودیوی ژاپنی سپس سکوت در پیش گرفت و جز در مواردی که به Sekiro: Shadows Die Twice مربوط میشد، بیانیهای را منتشر نمیکرد. اتخاذ چنین رویهای در بلند مدت، نگرانیهایی را به وجود آورد.
همزمان با طولانی شدن سکوت فرامسافتور، نگرانیهای کاربران فضای مجازی نسبت به سرنوشت Elden Ring افزایش مییافت. این شرایط ادامه داشت تا اینکه استودیوی ژاپنی با انتشار یک توییت، سکوت خود را شکست. خالق Souls در توییتر خود از طرفدارانی که به حمایت از الدن رینگ پرداختند تشکر و تاکید کرد روند ساخت ادامه داشته و در آینده اطلاعاتی از آن منتشر خواهد شد. با گذشت مدت کوتاهی از نوشتن این توییت، روند انتشار شایعهها و گزارشهای غیر رسمی پیرامون این بازی اکشن و نقشآفرینی شدت یافت؛ روندی که ظاهرا به این زودیها متوقف نخواهد شد.
یکی از تولیدکنندگان محتوا چندی پیش ویدیویی را با محوریت Elden Ring ساخت و کانسپ آرتها و اطلاعاتی که از این محصول به دست آورده بود را در آن قرار داد. این تولیدکنندهی محتوا اهل چین بوده و ویدیویش را از طریق وب سایت Bilibili در فضای مجازی منتشر کرد؛ وب سایتی که تمرکزش روی انیمیشن، کمیک بوک و ویدیو گیم قرار دارد. ویدیوی مزبور مدت کوتاهی پس از انتشار حذف شد اما همین مدت زمان کافی بود تا کاربران اطلاعات مهم را ثبت کرده و در شبکههای اجتماعی مختلف مانند توییتر به اشتراک بگذارند. _Okami13، یکی از کاربرانی بود که دست به چنین اقدامی زد. او همچنین دو تصویر از کانسپت آرتهای لو رفته تهیه و آنها را به توییت خود ضمیمه کرد.
_Okami13 در توییتهای خود گفت روند توسعهی Eldent Ring به پایان رسیده و فاز بهینهسازی را پشت سر میگذارد. او همچنین فاش کرد گیمپلی این بازی شباهت زیادی به Dark Souls دارد اما از نقشهی وسیعتری برخوردار است. این دو مورد به هیچ وجه جدید نبوده و در گزارشهای اخیر به آنها اشاره شده بود. _Okami13 در ادامه نوشت برای خلق دنیای داستان از اساطیر نورس و سلتی الهامهای غیرقابلانکاری گرفته شده است. او به نقل از تولیدکنندهی محتوا گفت محصول مشترک فرامسافتور و بندای نامکو اینترتینمنت نه تنها چرخهی آب و هوا دارد، بلکه از چرخهی شب و روز برخوردار است. او نهایتا مدعی شد بازی مزبور در سال جاری میلادی از راه میرسد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید