1%
  • 0/10

کشف نکته‌ای در Elden Ring که بسیاری از آن بی‌اطلاع بودند

پس از تجربه بازی به مدت 1267 ساعت

کشف نکته‌ای در Elden Ring که بسیاری از آن بی‌اطلاع بودند ۰ ۳۱ تیر ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
نکته‌ای در Elden Ring

یک پلیر به تازگی موفق به کشف نکته‌ای در Elden Ring پس از تجربه آن به مدت 1267 ساعت شده که ظاهرا بسیاری از گیمرهای دیگر از آن اطلاع نداشتند.

یک پلیر به تازگی و پس از گذشت دو سال و نیم از انتشار از بازی تحسین شده Elden Ring، متوجه شده که می‌توان آیتم‌های پرتاب کردنی را در اینونتوری (Inventory) یا محفظه ذخیره آیتم قرار داد و بدین ترتیب این امکان مهیا می‌شود به طور قابل توجهی تعداد بیشتری از نوع از آیتم‌ها به نسبت محدودیت حمل آن‌ها در پات یا ظرف محتوی این نوع آیتم‌های پرتاب ‌کردنی بسازند و در دسترس داشته باشند. کشف این موضوع سر و صدای بسیاری در فضای جامعه مخاطبین این بازی به راه انداخته که نشان می‌دهد بسیاری از آن‌ها تا همین اواخر از این مسئله بی‌اطلاع بودند.

در حالی که ساخت آیتم‌های پرتاب کردنی در عنوان مورد بحث نیازمند طیف وسیعی از مواد اولیه است، یکی از اجزایی که به این منظور و در هر دستور ساخت این نوع آیتم مورد استفاده قرار می‌گیرد خود پات یا ظرف محتوی این نوع آیتم‌هاست. یا به بیان بهتر یک پات، زیرا انواع متعددی از ظروف مختلف مربوط به نگهداری آیتم در بازی وجود دارد، همگی پس از پرتاب مجددا جایگزین می‌شوند. این مکانیزم مانع از این موضوع می‌شود که پلیرها با پرتاب مکرر آیتم‌های پرتاب کردنی بتوانند باس‌فایت‌های بازی را به آسانی شکست دهند.

حال آن که اکنون کاشف به عمل آمده که پلیرها می‌توانند این آیتم‌ها را ساخته و در اینتونتوری خود ذخیره نمایند. کشف چنین نکته‌ای در Elden Ring اخیرا توسط یکی از کاربران ردیت با نام کاربری ReasonableTreeStump صورت گرفته که طی آن این فرد متوجه شده که می‌توان یک مدل از بمب‌های موجود در بازی را در اینونتوری خود ذخیره کرده و بلافاصله یک مورد دیگر بسازد و بدین ترتیب فضای مورد نیاز برای این بمب‌ها در پات مربوط نیز مورد استفاده قرار نگرفته است.

در حالی که محدودیت دقیق به منظور ذخیره سازی هر مورد از آیتم‌ها متفاوت است، فضای اینونتوری هر کاراکتر می‌تواند صدها مورد از این نوع آیتم‌های پرتابی را ذخیره نماید. این کاربر مدعی شده که قبل متوجه شدن این موضوع صدها ساعت را در ساخته جهان باز استودیو فرام سافت‌ویر (FromSoftware) صرف کرده و لحظه کشف این نکته برای او بسیار خوشایند بوده است. این موضوع سبب شد تا سایر کاربران نیز اعتراف کنند که تاکنون از چنین نکته‌ای آگاه نبوده و تازه هم‌اکنون متوجه وجود چنین قابلیتی در بازی شده‌اند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments