1%
  • 0/10

ساخت بازی Elden Ring نهایت توانایی استودیو سازنده آن بود

احتمال ساخت چند پروژه کوچک‌تر

ساخت بازی Elden Ring نهایت توانایی استودیو سازنده آن بود ۱ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
ساخت بازی Elden Ring

به گفته هیدتاکا میازاکی کارگردان و مدیر استودیو فرام سافت‌ویر، ساخت بازی Elden Ring نهایت توانایی کنونی این توسعه دهنده از نظر مقیاس محتوا محسوب می‌شود.

این سازنده با تجربه در جریان مصاحبه‌ای که اخیرا داشته نقطه نظرات خود را در کنار نوع پروژه‌‎هایی که پس از این می‌توانیم از استودیو فرام سافت‌ویر (FromSoftware) شاهد باشیم ارائه کرده است. اگرچه بسیاری از بازی‌های ویدئویی  اندازه دنیای بسیار بزرگ‌تری در مقایسه با عنوان الدن رینگ دارند، هم‌چنان سرزمین میانه یا Lands Between محیط بزرگ و پهناوری به شمار می‌رود که مساحت آن تقریبا به 30.5 مایل مربع (برابر با 79 کیلومتر مربع) می‌رسد.

این عنوان موفق که سال 2022 عرضه شد و جایزه بهترین بازی سال را نیز به خود اختصاص داد بدون شک بزرگ‌ترین اثری است که تاکنون توسط استودیو فرام سافت‌ویر توسعه یافته و این موضوع بدون در نظر گرفتن بسته الحاقی عظیم آن تحت عنوان Shadow of the Erdtree لحاظ شده است.

این توسعه دهنده ژاپنی اگرچه با آخرین ساخته سولزبورن خود به دستاورد جدیدی در رابطه با حجم محتوا دست یافته، با این حال به نظر می‌رسد بازی Elden Ring بزرگ‌ترین اثری خواهد بود که بازی‌های بعدی فرام سافت‌ویر نیز از منظر ابعاد و محتوا به آن خواهند رسید. این موضوع به گفته هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) مدیر استودیو فرام سافت‌ویر در گفتگوی جدیدش با نشریه گاردین ارائه شده است. به گفته این بازیساز بزرگ “جایی که استودیو فرام سافت‌ویر هم‌اکنون از نظر مقیاس محتوا وجود دارد، به نظر من ساخت بازی Elden Ring حد نهایی آن به شمار می‌رود.”

میازاکی این نکته را نیز اضافه کرد که چنان‌چه این استودیو بخواهد اثری بزرگ‌تر از ساخته موفق آخر خود در آینده‌ای نزدیک تولید کند، نگرانی‌هایی را به وجود خواهد آورد. بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که پروژه‌ دیگری که از منظر مقیاس محتوا در حد و اندازه‌های الدن رینگ باشد در حال حاضر در برنامه‌های فرام سافت‌ویر جایی ندارد.

میازاکی در ادامه اظهار داشت که اقدام برای ساخت چند پروژه کوچک‌تر می‌تواند قدم منطقی بعدی برای این کمپانی باشد. این استراتژی می‌تواند با ایده‌هایی که میازاکی پیش از این به اشتراک گذاشته بود که قصد دارد فرصت‌هایی را به سایر اعضای خلاق تیم به منظور کارگردانی بازی‌های این استودیو قرار دهد، مطابقت داشته باشد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments