انتخابهای پلیر در بازی Exodus عواقب داستانی طولانی مدت به همراه دارد
رونمایی از دشمنان اصلی بازی
استودیو آرکتایپ به تازگی اظهار داشته که انتخابهای پلیر در بازی Exodus عواقب داستانی طولانی مدت به همراه خواهد داشت.
با برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ استودیو آرکتایپ (Archetype Entertainment) بهروزرسانی در خصوص عنوان نقش آفرینی علمی تخیلی در دست ساخت خود تحت عنوان Exodus ارائه کردند. جیمز اوهلن (James Ohlen) کارگردان بازی و چد رابرتسون (Chad Robertson) تهیهکننده اجرایی آن که هر دو سابقه حضور در استودیو بایوویر (Bioware) و کار روی سهگانه اورجینال سری Mass Effect را دارند جزئیات جدیدی را در خصوص ساخته خود ارائه کردند.
ارتباطاتی که پلیر در بازی با همتیمیهای خود به وجود میآورد فاکتور مهمی در بازی خواهد بود. شروع مراحل، ارتباطات شما را با کاراکترهایی که به مدتی آنها را ملاقات نمیکنید تحت تاثیر قرار میدهد. این موضوع بدین دلیل است که مراحل در بازی Exodus میتواند چندین سال و یا چند دهه طول بکشد تا تکمیل شود. “شما به یک سفر پا گذاشته و شهر، دوستان و حتی تعدادی از اعضای خانواده خود را تنها میگذارید و بدین ترتیب تصمیمی در رابطه با آنها اتخاذ میکنید.”
“همهی افراد نمیتوانند در سفر همراه شما بیایند. ممکن است برخی از آنها را پشت سر تنها بگذارید و هنگامی که بازگردید، میتواند یک دهه یا چهار دهه بعد باشد و این انتخابها روی ارتباطات با افرادی که اکنون چند دهه سن بیشتری از قبل دارند تاثیر خواهند داشت.”
تصمیم اتخاذ شده به منظور تاثیر انتخابهای پلیر در بازی Exodus به صورت طولانی مدت از داستان آن سرچشمه میگیرد که ول محور بشریتی بوده که به دنبال یافتن یک خانهی جدید در میان ستارگان است و چنین سفر با ابعاد گستردهای چندین سال به طول خواهد انجامید. همچنین شکل و شمایلی از انبساط زمان نیز در بازی وجود دارد که به تاثیر سرعت گذر زمان در ابعاد میان ستارهای صورت میگیرد.
رابرتسون همچنین اظهار داشت که آنتیاگوست اصلی بازی قومی به نام Mara Yara بوده که در نوع خود ترسناک محسوب میشوند. علت این موضوع بدین دلیل بوده که تیم سازنده میخواست تا دشمنان اصلی بازی یک تمدن آسمانی شرور باشند که در عین حال ترسناک و عجیب نیز باشند. عنوان Exodus قرار است در تاریخ نامشخصی از سال 2025 به صورت مالتی پلتفرم عرضه شود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید