توسعه دهنده ماد جدید Fallout توسط بتزدا استخدام شد!
ماد Fallout: London شما را شگفت زده میکند!
ماد جدید Fallout توسعه دهندگان این بازی را به حدی شگفت زده کرد که آنها تصمیم به استخدام سازندگان آن گرفتند! در حالی که برخی استودیوها با ساخت ماد در بازی خود مخالفت هستند، برخی دیگر از آنها به بهترین شکل استفاده میکنند.
احتمالا آرزوی تمام ماد سازهای بازیهای ویدیویی، فعالیت در یکی از استودیوهای بزرگ بازی سازی است و بسیاری از آنها برای جلب توجه استودیوهای بزرگ دست به چنین فعالیتها و ساخت مادهای جذاب میزنند و بد نیست بدانید بسیاری از ماد سازهای حرفهای توانستهاند خود را در استودیوهای بزرگ از جمله استودیو بازی سازی بزرگ والو (Valve) جا دهند. طی سالهای اخیر، استودیو والو ماد سازهای بازیهایی بزرگ از جمله Counter-Strike، Dota، Team Fortress و برخی بازیهای دیگر را به عنوان توسعه دهندگان خود جذب کرده است.
از دیگر ماد سازهایی که به استخدام شرکتهای بزرگ در آمدند میتوان به برندان گرین (Brendan Greene) اشاره داشت که توسط استودیو بلوهول (Bluehole) برای توسعه بازی PUBG استخدام شد یا به دین هال (Dean Hall) اشاره داشت که به لطف استودیو بوهمیا (Bohemia) به ارشد پروژه DayZ تبدیل شد و همچنین میتوان به ماد و نقشه ساز بازی CS:GO یعنی سال گاراتزو (Sal Garazzo) اشاره داشت که برای توسعه نقشههای بازی Valorant تبدیل به عضوی از رایت گیمز (Riot Games) شد و باید بدانید که اشخاص بسیاری به مقاماتی بالا، تنها از روش ماد سازی رسیدهاند!
به تازگی یکی از ماد سازهای بسیار معروف سری بازی Fallout که توسعه دهنده ماد Fallout: London برای بازی Fallout 4 بود، توسط شرکت بتزدا (Bethesda) استخدام شد! رایان جانسون (Ryan Johnson) که مدت زمان بسیار زیادی در حال توسعه ماد Fallout: London برای بازی فال اوت ۴ بود، این پروژه عظیم را به مقصد شرکت بزرگ بتزدا رها میکند. روز گذشته باقی اعضای تیم او این خبر تلخ و شیرین را به انتشار رساندند. البته از این نکته نباید غافل شد که مشخص نیست جانسون به توسعه کدام بازی از بازیهای بتزدا بپردازد، با این حال ما گمان داریم که او به اعضای تیم توسعه دهنده بازی Fallout 76 بپیوندد.
تیم توسعه دهنده ماد Fallout: London همچنین اعلام کردند که جدایی جانسون از تیم آنها سبب لطمه خوردن پروژه نخواهد شد و اعلام کردند که خوشبختانه از احتمال وقوع چنین اتفاقی مطلع بوده و خود را برای پیش برد پروژه تجهیز و آماده کردهاند و روپیکه (Ropiequet = نام مستعار رایان جانسون)، اطلاعات بسیاری را در اختیار آنها گذاشته تا پروژه با شکست مواجه نشود.
آنها همچنین اشاره داشتند که رایان تمام بخشهایی از پروژه که باید به پایان میرساند، همراه با بخشهایی دیگر که انتظارش را نداشتند به تیم سابق خود تحویل داده است. تیم سابق جانسون باور دارد که او شخصی حرفهای و متعهد به کار خود بوده که بدون شک جای خالی او در تیم حس خواهد شد، با این حال برای او و شرکتی که تمام این تیم عاشقانه دوست دارند، آرزوی موفقیت کردهاند!
به این نکته نیز باید اشاره داشت که این اولین مرتبه نبوده که بتزدا، یکی از اعضای تیم Fallout: London را استخدام میکند. سال گذشته، ما شاهد استخدام نویسنده ارشد این ماد، یعنی استفانی زاکاریادیس (Stephanie Zachariadis) بودیم که حالا به عنوان طراح ماموریت در بتزدا فعالیت میکند. تیم Fallout: London همچنین اشاره داشت که اخیرا درخواست همکاری برای یکی دیگر از اعضای آنها ارسال شده که شخص مورد نظر بتزدا پس از تحقیق و تفکر، تصمیم به رد پیشنهاد و ادامه همکاری با تیم خود گرفته است.
طی ماههای اخیر، ماد جدید Fallout با نام Fallout: London بسیار امیدوار کننده ظاهر شده و به شما اجازه موتور و قایق سواری را در لندن پسا آخرالزمانی میدهد. این ماد به احتمال زیاد طی سال ۲۰۲۳ به انتشار خواهد رسید. نظر شما درباره سیاست بتزدا چیست؟ فکر میکنید استخدام ماد سازها به سود استودیوهای بازی سازی است؟ منتظر نظرات شما هستیم.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید