تکنولوژی هایپرموشن چگونه گیم پلی بازی FIFA 22 را متحول کرده است؟
انیمیشنها بیشتر شدهاند
سم ریورا یکی از کارمندان EA Vancouver در مصاحبه اخیر خود درباره تکنولوژی هایپرموشن و نقش آن در تحول گیم پلی بازی FIFA 22 صحبت کرده است.
الکترونیک آرتز چندی پیش کاور بازی FIFA 22 را به صورت رسمی در معرض نمایش علاقهمندان قرار و به آنها قول داد قبل از بازی فینال مسابقات جام ملتهای اروپا رونمایی کامل رخ میدهد. زمان مورد نظر فرا رسید و ناشر آمریکایی به وعده خود عمل کرد. الکترونیک آرتز در جریان معرفی روی موارد مختلفی تاکید داشت که یکی از آنها تکنولوژی هایپرموشن (HyperMotion) نام دارد.
سم ریورا (Sam Rivera) یکی از کارمندان EA Vancouver بوده و اخیرا مصاحبهای را انجام داده است. او در بخشی از گفتگو به تکنولوژی هایپرموشن اشاره کرد و به صحبت درباره نقش آن در تحول گیم پلی بازی FIFA 22 پرداخت. طبق توضیحاتی که ارائه شده، به جای اینکه چند بازیکن جدید را به استودیو آورده و حرکاتشان را ضبط کنند، از هایپرموشن بهره برده که به آنها اجازه داد دو تیم ۱۱ نفره را مقابل یکدیگر قرار داده و تمامی حرکاتشان را ضبط کنند. این اقدام باعث شده بیش از ۴ هزار انیمیشن جدید به تازهترین نسخه فیفا اضافه شود که رقم بسیار قابلتوجهی است:
تکنولوژی هایپرموشن طی سالهای گذشته پیشرفتهای زیادی داشته و ما حالا قادر هستیم با استفاده از آن حرکات بازیکنان طی یک مسابقه واقعی فوتبال را ضبط کنیم. هایپرموشن باعث شده تحول زیادی را در انیمیشنها شاهد باشیم.
اینکه شما [به عنوان یک بازیکن فوتبال] بتوانید در یک زمین فوتبال حرکت کنید [و حرکاتتان ضبط شود]، شرایط را کاملا تغییر میدهد. محیطهایی که قبلا برای ضبط حرکات استفاده میشد بسیار کوچکتر بودند. [به همین دلیل،] شما در حال نقش بازی کردن هستید. قبلا مجبور بودیم بهترین انیمیشنها را انتخاب کنیم. حالا تمامی انیمیشنها واقعی هستند.
الکترونیک آرتز به تعدادی از رسانهها اجازه داده پای تجربه بازی FIFA 22 نشسته و دربارهاش مقالاتی بنویسند. با در نظر گرفتن مطالب پیش نمایش، میتوان گفت تاثیر هایپرموشن کاملا قابللمس بوده و روان بودن انیمیشنهای بازیکنان به وضوح دیده میشود. علاوه بر این، باید بهبودهای کوچک اشاره کرد؛ برای مثال، دروازهبانها حالا عملکرد بهتری به خصوص در تک به تکها دارند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید