سازندگان Final Fantasy 7 Rebirth از بخش سوم آن میگویند
بازسازی بخش سوم Final Fantasy 7
سازندگان Final Fantasy 7 Rebirth در کتاب راهنمای آن اطلاعات تازهای درباره ساخت بخش سوم بازسازی عنوان مورد بحث ارائه کردهاند.
بازی Final Fantasy 7 Rebirth مدتی پیش منتشر شد و با استقبال بسیار مطلوبی چه از سوی منتقدان و چه از سوی گیمرها و مخاطبین مواجه شد و بسیاری از آن به عنوان دنبالهای بینقص برای Final Fantasy 7 Remake یاد کردند. با این حال، این بازی هنوز پایان داستان FF7 نبوده چرا که سازندگان آن برنامه دارند حداقل یک بازی دیگر برای به اتمام رساندن داستان آن مورد توسعه قرار دهند. اگرچه هنوز هیچ اطلاعات و زمان انتشاری برای این بازی ارائه نشده، اما ساخت و انتشار آن امری قطعی محسوب میشود.
به تازگی کتاب راهنمای Final Fantasy 7 Rebirth در ژاپن منتشر شده که شامل اطلاعات جدیدی پیرامون بخش سوم آن میشود. اگرچه این کتاب تحت عنوان FF7 Rebirth Ultimania هنوز به زبان انگلیسی منتشر نشده، اما کاربری ترجمه آن را در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق به اشتراک گذاشته است.
این ترجمه از سوی حساب کاربری Aitaikimochi در شبکه ایکس ارائه شده است. این حساب کاربری متعلق به Aitai Japan بوده که در اصل یک فروشگاه آنلاین به شمار میرود که در آن پلیرها میتواند اقدام به خرید آیتمهای در ژاپن از دیگر کشورها نمایند. آنها همچنین شهرت قابل توجهی را به دلیل ترجمههای خود به دست آوردهاند بنابراین میتوان اطمینان داشت اطلاعاتی که ارائه کردهاند صحت داشته و دقیق به شمار میرود.
مهمترین جزئیاتی که ارائه شده به این مسئله اشاره دارد که سازندگان Final Fantasy 7 Rebirth برنامه دارد تا بخش سوم این بازی را در بازه زمانی سه ساله به اتمام برسانند. بدین ترتیب بازی در سال 2027 در دسترس قرار میگیرد. حال آن که در طول روند تولید، این بازه زمانی میتواند دستخوش تغییراتی شود. اطلاعات ارائه شده همچنین بیان میدارد دلیل اینکه بازی FF7 Rebirth از روند تولید موثری برخوردار بود آن بود که اعضای تیم سازنده آن دقیقا همان افراد سازنده بازی قبلی بودند و بخش سوم نیز دقیقا به دست همین افراد ساخته خواهد شد.
تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) کارگردان بازی به این موضوع نیز اشاره داشته است که داستان اصلی بازی به اتمام رسیده است. با توجه به این موضوع، تیم تولید بهزودی میتواند روی پروسه ضبط صدا کار کند که بخش بسیار مهمی به شمار میرود. به ویژه وقتی این موضوع را در نظر بگیریم که FF7 از کاتسین یا میانپردههای سینمایی فراوانی برخوردار است.
نومورا همچنین به این موضوع اظهار داشته که کیتاسه (Kitase) که دیگر کارگردان بازی به شمار میرود پیشنهادی به او ارائه داده تا موردی بسیار مهم را درون بازی قرار دهد. چیزی که در بازی اصلی وجود نداشته است و همین موضوع، نومورا را به فکر انداخته که چگونه میتوان چنین چیزی را در بازی پیادهسازی کرد. با این حال او معتقد است، پیادهسازی درست آن یقینا میتواند باعث خوشحالی و خرسندی مخاطبین شود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید