تهیهکنندهی بازی Final Fantasy 7 Remake از دلایل اپیزودیک بودن آن میگوید
چرا اسکوئر انیکس این ریمیک را در قالب یک بازی بزرگ نمیسازد؟
آقای «یوشینوری کیتاسه» تهیهکنندهی بازی Final Fantasy 7 Remake در مصاحبهی تازهای، به دلایل ساختن این ریمیک در قالب یک عنوان اپیزودیک پرداخت.
یوشینوری کیتاسه تهیهکنندهی بازی Final Fantasy 7 Remake در واقع کارگردان نسخهی اصلی است؛ اثری که به اعتقاد اکثر طرفداران سری فاینال فانتزی، بهترین نسخه محسوب میشود. همین موضوع حساسیت زیادی برای این بازسازی تمام عیار ایجاد میکند، ولی خوشبختانه تا اینجا بازخوردها از این اثر بسیار مثبت بوده است. بازی که امسال منتشر میشود، تنها اپیزود اول است و سازندگان چشمانداز بسیار بزرگتری برای بازسازی «فاینال فانتزی ۷» دارند.
حال آقای کیتاسه در مصاحبهی جدیدی که در بلاگ سایت Square Enix منتشر شده است، توضیحاتی دربارهی این ساختار اپیزودیک ارائه میدهد. شرکت Square Enix به جای انتشار این عنوان در قالب یک محتوای بزرگ، ترجیح داد که آن را به چند بخش تقسیم کند. کیتاسه در صحبتهای خود عنوان کرد که برای خلق همه چیز از بازی اصلی در بالاترین کیفیت ممکن، آن هم بدون کم کردن از محتوا و همچنین اضافه کردن المانهای جدید، نیاز بود تا بازی به چند بخش تقسیم شود.
برای ساختن (کل بازی برای یک انتشار واحد) به عنوان یک بازی مدرن، ما قادر نبودیم که به سراغ بالاترین کیفیت بصری بریم و همچنین باید از مناطق و سکانسهای بازی اصلی کم میکردیم.
اساسا، برای ساخت یک بازی با تاریخ ثابت و مشخص، نتیجه تبدیل به خلاصهای از داستان اصلی میشود و ما فکر کردیم که طرفداران از آن استقبال نکنند.
بخشهای زیادی بین مناطق Midgar بودند که به طور ضمنی وجود داشتند، اما هرگز دیده نشدند. این چیزی بود که ما خواستیم با ریمیک به آن اشاره کنیم تا تمام آن شکافها را پر کنیم، نشان دهیم چگونه بخشهای متفاوت شهر به هم متصل هستند و آن را به یک تجربهی پیوسته تبدیل کنیم.
یکی از مناطقی که به طور اختصاصی در ریمیک وجود دارد، یک طبقهی بالایی کاملا جدید برای ساختمان Shinra است که طبق گفتهی Naoki Hamaguchi یکی از کارگردانان بازی، یک اوج اضافه میکند که در نسخهی اصلی نبود. جالب اینکه شخصیت Red XIII نقش مهمی در این منطقه خواهد داشت. هاماگوچی در این باره میگوید:
کلید پیمایش این طبقه در استفاده از قابلیتهای فیزیکی خاص Red XIII نهفته است تا به موانع محیطی غلبه کنید. این که به بازیکنان اجازه دهید تا در این راه در قالب قهرمانان قرار گیرند، چیزی است که من مطمئنم مورد استقبال طرفداران قرار خواهد گرفت.
هاماگوچی همچنین عنوان کرد که محتواهای اضافی این ریمیک، شامل مواردی در انتهای آن خواهد بود که البته از ذکر جزئیاتش صرفنظر کرد. عنوان Final Fantasy 7 Remake در تاریخ ۲۲ فروردین برای پلیاستیشن 4 منتشر خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید