سازندگان Final Fantasy VII Remake از اهمیت داستانگویی محیطی در Midgar میگویند
بازیکنان قرار است در مورد اعمال خود احساس ناخوشایندی داشته باشند
طبق گفتهی سازندگان بازی Final Fantasy VII Remake اعمال بازیکنان در شهر Midgar بسیار چالش برانگیز خواهد بود.
به تازگی مصاحبهای با عوامل سازندهی Final Fantasy VII Remake «یوشینوری کیتاز» و «نائوکی هاماگوچی» منتشر شده است که از بزرگتر شدن و تغییرات ظاهری Midgar خبر میدهد. در اثر اصلی، کاربران در ابتدای بازی تنها چند ساعتی را در Midgar سپری میکردند، در حالی که بیشترین محتوای نسخهی ریمیک در این شهر اتفاق میافتد. در واقع همراه با پررنگ بودن این مکان، ماموریتهای جانبی بسیاری در آن قرار گرفته است که خط داستانی پرمحتوایی هم دارند. کیتاز تهیهکنندهی Final Fantasy VII Remake در این مصاحبه به اهمیت واقعی بودن مردم شهر و جریان زندگی در آن اشاره کرد تا به خوبی، چگونگی زندگی در این کلانشهر و وجود انرژی Mako برای بازیکنان به تصویر کشیده شود.
نسخهی اصلی مستقیما به سمت ماموریت بمباران میرود. ما میخواستیم کاربران احساس کنند که در عمل انجام شده قرار گرفتهاند و اتفاقات در جریان است. با این حال اگر بازیکنان بهخاطر استرس ناشی از ماموریت بمباران، بلافاصله از آن محل خارج شده باشند، تاثیراتی که اهالی آن منطقه از این اتفاق گرفتهاند را ندیدهاند. به همین دلیل است که نسخهی بازسازی شده با همین محوریت شروع میشود.
طبق گفتهی سازندگان Final Fantasy VII Remake در این بازی قرار است کاربران در مورد اعمال خود احساس تضاد داشته باشند و به تاثیر اقدامات خود شک کنند که این موضوع باعث چالش هرچه بیشتر ماموریتها خواهد شد.
عنوان Final Fantasy VII Remake در ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ برای پلیاستیشن 4 منتشر میشود. همچنین نسخه دموی این بازی در حال حاضر قابل دسترسی است و علاقهمندان میتوانند به صورت رایگان آن را تجربه کنند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید