بازی Crysis یکی از منابع الهام سازندگان Uncharted 4 بوده است
عضو سابق استودیوی ناتی داگ از تاثیرات بازی مشهور کرایتک روی قسمت چهارم آنچارتد میگوید
آقای James Cooper عضو سابق استودیوی Naughty Dog در توییتی عنوان کرد که بازی Crysis یکی از منابع الهام او و سازندگان در ساخت Uncharted 4 بوده است.
جیمز کوپر یک طراح با سابقهی درخشان در صنعت بازیهای ویدیویی محسوب میشود. او در شرکت Codemasters به عنوان طراح روی قسمتهای دوم و سوم از سری Dirt کار کرد. سپس به شعبهی انگلستان کرایتک رفت و آنجا در پروژهی پورت کنسولی قسمت اول Crysis و همچنین ساخت قسمت دوم آن نقش داشت. بعد از کرایتک، او در استودیوی Naughty Dog به عنوان طراح استخدام گردید و طی چهار و نیم سال فعالیت، یکی از طراحان Uncharted 4: A Thief’s End و The Last of Us Part II بود و سمت طراح ارشد را برای عنوان Uncharted: The Lost Legacy به عهده گرفت. او طراح ارشد بازی موفق Spider-Man برای کنسول پلیاستیشن 4 هم به حساب میآید.
رونمایی از ریمستر قسمت اول کرایسیس خبری بوده که کوپر را هم به وجد آورده است. او در واکنش به این اتفاق، توییتی منتشر کرد که مورد جالبی را از روند ساخت قسمت چهارم آنچارتد فاش میکند. او در این توییت عنوان کرد که بازی Crysis تاثیر بزرگی روی او برای طراحی مراحل Uncharted 4 گذاشته و یکی از منابع الهام او و سازندگان بوده است.
واقعا برای شنیدن دربارهی Crysis Remastered هیجانزدهام. من خاطراتی دوستداشتنی از کار روی پورت کنسولی نسخهی اصلی دارم. رویکرد سندباکس آن به گیمپلی، بعدتر روی طراحی مرحلهی «خطی-وسیع» من در Uncharted 4 و فراتر از آن بسیار موثر شد.
با توجه به تصاویری که کوپر در توییت خود قرار داده است، میتوان دریافت که او دقیقا روی چه مراحلی از قسمت چهارم آنچارتد کار کرده است و انصافا هم نمیتوان منکر برخی شباهتها میان آن و محیطهای کرایسیس شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید