بازی GTA 4 بسیار تاریک و جدی بود
زیادهروی راکستار گیمز!
یکی از کارگردانهای سابق راکستار گیمز معتقد است بازی GTA 4 به خاطر مکانیزمهای واقعگرایانه بسیار جدی و دلگیرکننده بود.
در حالی که شرکت راکستار گیمز تا به امروز بازیهای متعددی از سری جی تی ای را روانه بازار کرده، اما اغلب گیمرها بازی GTA IV را به عنوان یکی از متفاوتترین عناوین این فرنچایز میدانند؛ اثری که چه از نظر داستان و چه از نظر گیمپلی و اتمسفر محیط، منحصر به فرد بود.
در همین راستا، آقای اوبه ورمیج، یکی از کارگردانهاتی سابق راکستار گیمز، به تازگی در گفتوگویی از بازی جی تی ای ۴ سخن گفته است. طبق اظهارات او، این عنوان برخلاف دیگر عناوین سری Grand Theft Auto که روی گیمپلی سرگرمکننده تمرکز دارند، فضای جدید و به مراتب جدیتر و اتمسفر تاریک و افسردهای را ارائه کرد.
او معتقد است که شرکت راکستار گیمز در این بازی بیش از همیشه از المانهای واقعگرایانه استفاده کرد و به همین خاطر، فضای بازی بسیار تاریک، دلگیر و جدی شده بود. در حالی که برخیها از این موضوع استقبال میکنند، اما اوبه ورمیج با این نظرها مخالف بوده و از نظر او، تیم سازنده در این خصوص کمی زیادهروی کرده است.
گفتنی است که راکستار گیمز در این بازی بیشتر روی فیزیک و انیمیشنها تمرکز کرده بود و اگر این عنوان را عناوین پیشین سری مقایسه کنید، متوجه میشوید که مکانیزم رانندگی و حتی برخورد خودروها و آسیبهای ناشی از آن بسیار طبیعیتر هستند، چه بسا که گاها این بازی در برخی از صحنهها واقعگرایانهتر از GTA V است.
در انتهای این گفتوگو، اوبه ورمیج خاطرنشان کرد که کار راکستار گیمز با بازی GTA 4 بعد از انتشار آن به پایان رسید. این در حالی است که تیم سازنده این شرکت بعد از انتشار بازیها، ایدههای مختلفی را در بازی به تصویر میکشدند. البته، این بازی یک بسته الحاقی به نام The Lost and Damned دریافت کرد که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید