سازنده سابق مجموعه GTA از دقت در طراحی شهرها میگوید
"جوانب مختلف شهر را به خوبی میشناسید"
سازنده سابق مجموعه GTA در گفتگوی جدیدش از مزیت طراحی عناوین جهان باز و دقت صورت گرفته در آثار راک استار گفته است.
لزلو جونز (Lazlow Jones) نویسنده سابق کمپانی راک استار گیمز (Rockstar Games) توضیح داده که ساخت و طراحی عناوین جهان باز به شما اجازه میدهد تا شهری که پیش از این در آن هرگز قدم نگذاشتهاید را به خوبی بشناسید. در صحبت با دن سودر (Dan Soder) کمدین، هنرپیشه و پادکستر معروف در اپیزود جدید پادکستش، عضو سابق تیم توسعه دهنده مجموعه Grand Theft Auto و مجموعه Red Dead Redemption سفر مطبوعاتی را یادآوری کرد که آنها به منظور تبلیغ بازی GTA 4 به شهر میامی سفر کرده بودند. سفری که در نهایت برای آنها بسیار ساده صورت گرفت نه به واسطه این که جونز پیش از این به این شهر سفر کرده باشد بلکه ایشان قبلا در توسعه بازی GTA: Vice City مشارکت داشته است.
سازنده سابق مجموعه GTA اینگونه توضیح داد که “من به همراه شخص دیگری که در راک استار کار میکرد در ماشین و مشغول رانندگی بودیم و من به این موضوع اشاره کردم که این مکان و محیط برای من بسیار آشنا به نظر میآید. در آن لحظه به همراهم گفتم اگر از این نقطه دور بزنیم، یک مجموعه تفریحی در آنجا قرار دارد. از آن مسیر دور زدیم و مجموعه تفریحی در آن جا قرار داشت. در آن لحظه گفتم که من میدانم چگونه باید در این شهر حرکت کنیم.”
شاید برخی عقیده داشته باشند که چنین موضوعی چندان نیز قابل توجه و دستاورد بزرگی محسوب نشود. با این حال پیش از این نیز یک پلیر حرفهای فوتبال اظهار کرده بود که تجربه بازی GTA 5 موجب شده بود تا نقل و انتقالش در شهر لس آنجلس آسانتر شود زیرا این بازی به او کمک کرده بود تا جوانب مختلف شهر را به خوبی بشناسد.
اگرچه جونز دیگر در تیم راک استار حضور ندارد اما تیم سازنده قصد دارد تا با بازی GTA 6 به شهر وایس سیتی بازگردد. مسلما تیم سازنده همین میزان از دقت و وسواس را برای پرداختن به ریزترین جزئیات ممکن برای نسخه ششم این مجموعه نیز در نظر خواهد گرفت. امری که به خوبی از اولین تریلر آن نیز قابل مشاهده بوده است. عنوان مورد بجث برای انتشار در پاییز 2025 برنامهریزی شده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید