استودیو فرامسافتور به دنبال تکرار موفقیتهای Elden Ring نیست
تکرار موفقیت الدن رینگ!
هیدتاکا میازاکی مدعی است که فرام سافتور به دنبال تکرار موفقیت های Elden Ring نیست و این استودیو به خود اجازه اشتباه کردن میدهد.
فرامسافتور در طول یک دهه اخیر با ساخت بازیهایی همچون دارک سولز، بلادبورن و الدن رینگ به موفقیتهای بینظیری دست یافته و هم اکنون به عنوان یکی از استودیوهای موفق در این عرصه شناخته میشود. با این حال، به نظر میرسد که مدیر ارشد این استودیو همواره به دنبال تکرار موفقیتها نیست.
هیدتاکا میازاکی، کارگردان الدن رینگ و مدیر ارشد فرامسافتور، به تازگی در گفتوگو با رسانه گاردین اعلام کرده که اعضای استودیو هرگز به دنبال تکرار موفقیت های قبلی به خصوص دستاوردهای بازی Elden Ring نیستند. به گفته او، فرام سافتور به تیم سازنده خود اجازه اشتباه کردن میدهد و به خاطر همین رویکرد است که به مراتب بازیهای بهتری از فرام سافتور معرفی میشود.
هیدتاکا میازاکی در این زمینه توضیح میدهد:
الدن رینگ از نظر بازخوردها و میزان موفقیت، در لیگ متفاوتی قرار داشت. با این حال، ما به عنوان یک شرکت نباید این چنین فکر کنیم که این موفقیت باید در تمام پروژههای بعدی ما نیز تکرار شود. در واقع، اگر یک بار توانستیم این موفقیت را کسب کنیم، لزومی ندارد که دوباره همین دستاوردها را به دست بیاوریم. همین رویکرد محافظهکارانه است که باعث میشود به خودمان اجازه اشتباه کردن بدهیم و در عوض، بازیهای بهتری خلق کنیم.
لازم به ذکر است که فرام سافتور به تازگی بسته الحاقی Shadow of the Erdtree الدن رینگ را منتشر کرد که تحسین منتقدها را برانگیخت؛ به طوری که این دیالسی توانسته بالاترین امتیاز یک بسته الحاقی را در تاریخ وبسایت متاکریتیک را به ثبت برساند. هرچند، گیمرها چندان از این محتوا رضایت ندارند و تا به امروز نقدهای زیادی به خاطر سختی بیش از حد آن وارد شده است.
در میان این گفتهها، بهتر است بدانید هیدتاکا میازاکی مدتی پیش خاطرنشان کرد که پایانبندی بازیهای فرامسافتور اغلب به این صورت بوده که تیم سازنده بعدها بتواند آن را گسترش دهد و ادامه داستان را در نسخههای بعدی روایت کند. در همین حین، او مدعی شد که الدن رینگ نیز از این قاعده مستثنی نیست که این موضوع به نحوی از ساخت دنباله بازی حکایت دارد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید