بازی Gears of War: E-Day عنصر وحشت را به این مجموعه باز میگرداند
فضای تاریکی که در نسخههای ابتدایی وجود داشت
بنا بر تایید صورت گرفته توسط سازندگان، بازی Gears of War: E-Day عنصر وحشت که در عناوین قبلی این مجموعه وجود داشته را باز میگرداند.
همانطور که احتمالا تاکنون متوجه شدهاید بازی Gears of War: E-Day قرار است پیشدرآمدی باشد که داستان آن 14 سال پیش از اولین نسخه این مجموعه روایت خواهد شد و حوادث روز اورژانسی را از دید قهرمانان اصلی این مجموعه یعنی مارکوس فنیکس و دام سانتیاگو به تصویر میکشد. با برگرداندن تمرکز روی لوکاستها و شخصیتهای محبوب سری اعم از مارکوس و دام، عنوان مذکور به شکل مشخصی در تلاش است تا این فرنچایز را به ریشههای خود بازگرداند و برای انجام این کار، عناصر بیشتری از گدشته سری را باز میگرداند.
به گفته مت سرسی (Matt Searcy) از استودیو کولیشن (The Coalition) در گفتگو با نشریه IGN، عنوان Gears of War: E-Day عنصر وحشت و لحظات ترسناک موجود در بازیهای قبلی را به این مجموعه باز میگرداند. اگرچه این فرنچایز هرگز مجموعهای کاملا ترسناک نبوده اما لحظات آزاردهندهای در نسخههای مختلف آن وجود داشته که نظیر آن را تنها در آثار ژانر وحشت مییابید. سکانسهای عجیب و فکبرانداز فراوانی در عناوین Gears of War وجود دارند و برای افرادی که خواستار بازگشت رویکرد تاریک این مجموعه بودند، به نظر میرسد عنوان Gears of War: E-Day از پس این موضوع برخواهد آمد.
پیش از این نیز مطلع شده بودیم که عنوان مذکور دارای یک گیمپلی تماما خطی بوده و ساختار طراحی مرحله نیمه جهان باز نسخه پنجم را ادامه نخواهد داد. همین ساختار خطی، بستر بسیار مناسبی را برای روایت داستانی با فضای تیره و تاریک و حوادثی که نفس را در سینهتان حبس خواهند کرد مهیا میکند.
رونمایی از بازی Gears of War: E-Day در شوکیس اخیر شرکت مایکروسافت و برند ایکس باکس، اشتیاق فراوانی را در طرفداران قدیمی این مجموعه ایجاد کرده است. با این حال برای افرادی که منتظر ادامه خط داستانی نسخه چهارم و پنجم این مجموعه بودند، تیم سازنده تایید کرد که این داستان نیز به هیچ وقت رها نشده و ادامه آن نیز روایت خواهد خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید