انتخابهای داستانی Ghost of Yotei بیشتر از نسخه قبل خواهد بود
به منظور اجتناب از تکراری شدن تجربه بازی
به گفته تیم سازنده انتخابهای داستانی Ghost of Yotei از نسخه قبل بیشتر بوده تا در ماهیت تکراری و انجام کارهای یکسان در نقشه جهان باز آن تعادل ایجاد شود.
کمپانی سونی با همراهی استودیو ساکر پانچ (Sucker Punch) آخرین رویداد State of Play که هفته گذشته برگزار شد را با رونمایی بازی Ghost of Yotei به اتمام رساندند. اثری که هم به نوعی دنباله و هم به شکلی یک نسخه فرعی برای بازی Ghost of Tsushima محصول سال 2020 به شمار میرود و حوادث آن 300 سال بعد از بازی قبلی به وقوع خواهد پیوست و پلیرها را در نقش یک شخصیت اصلی جدید به نام آتسو که یک سامورایی زن بوده قرار میدهد.
به طور جالبی، یک بخش دیگری که بازی قرار است تجربهای متفاوت با آن چه در نسخه قبلی شاهدش بودیم را ارائه کند به بخش داستانی آن ارتباط دارد. اعضای استودیو توسعه دهنده در گفتگو با نشریه نیویورک تایمز اظهار داشتند که عنوان Ghost of Yotei به پلیرها “کنترل بیشتری” روی داستان بازی و شخصیت اصلی آن در مقایسه با عنوان Ghost of Tsushima ارائه خواهد کرد. در نسخه اول نیز بازی در بخشهایی از تجربه خود، مکانیزمهای انتخاب و عواقب آن را در مقابل پلیر قرار میداد با این حال این طور که از شواهد پیداست استودیو ساکر پانچ قصد دارد تا این مسئله را در بازی جدید خود با عمق بیشتری دنبال کند.
به علاوه جیسون کانل (Jason Connell) کارگردان ایدهپردازی بازی این موضوع را اضافه کرد که تیم سازنده قصد دارد تا با افزایش تعداد انتخابهای داستانی Ghost of Yotei از افتادن در تلهی ارائه کردن محتویات تکراری در محیط جهان باز خودداری نماید. امری که بازی Ghost of Tsushima اغلب به واسطه آن و بخشهای فعالیتهای جانبی با انتقاداتی مواجه میشد.
کانل در این باره توضیح داد “یک چالشی که ساخت یک بازی جهان باز به دنبال دارد ماهیت تکراری انجام یک کار به صورت مکرر است. ما میخواستیم تا تعادلی در این زمینه ایجاد نماییم و تجربه منحصر به فردی را یافته و به مخاطبین خود ارائه کنیم.” عنوان مورد بحث برای عرضه در تاریخ نامشخصی از سال 2025 به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 5 برنامهریزی شده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید