نیمی از افراد تیم طراحی کوئست Cyberpunk 2 قبلا مادساز بودهاند
بروید مادسازی یاد بگیرید
به گفته کارگردان استودیو سیدی پراجکت رد نیمی از اعضای تیم طراحی کوئست Cyberpunk 2 افرادی هستند که پیش از این مادساز بودهاند.
نسخه دنباله بازی Cyberpunk 2077 هماکنون با نام رمز پروژه اوریون (Orion) در مراحل ابتدایی تولید قرار است و استودیو سیدی پراجکت رد و شعبه تازه تاسیس آن در بوستون آمریکا مشغول کار روی آن هستند. با این حال، آن طور که گفته شده در حال حاضر نیمی از اعضای تیم طراحی کوئست این بازی نقش آفرینی را افرادی تشکیل میدهد که پیش از این روی ساخت مادهای مختلف تمرکز داشتند.
پاول ساسکو (Pawel Sasko) مدیر تیم طراحی کوئست بازی Cyberpunk 2077 که به عنوان کارگردان روی بسته الحاقی Phantom Liberty فعالیت کرد و اکنون نیز وظیفه کارگردانی نسخه دوم را برعهده دارد در گفتگو با پادکست Flow Games از اعضای تیم خود و همچنین اهمیت مادسازی صحبت کرد. ساسکو این چنین توضیح داد که برخی از اعضای این تیم در گذشته روی مادهای بازی The Witcher و بازی Cyberpunk کار کرده و برخی دیگر مانند مدیر تیم طراحی کوئست روی مادهای بازیهایی نظیر StarCraft کار کردهاند.
“نیمی از افراد تیم طراحی کوئست Cyberpunk 2 که وظیفه ساخت کوئستهای آن را برعهده دارند و در مجموع متشکل از 24 نفر میشوند، نیمی از آنها مادسازهای سابق هستند. ما مادسازهای دیگری را در بخشهای دیگر خود نیز در اختیار داریم. تیم کوچکی به نام Jigsoft وجود دارد که تمام اعضای آن را مادسازها تشکیل میدهند و در مجموع 20 نفر هستند. آنها مشغول کار کردن با ما هستند و من نمیخواهم آنها را یک نیروی خارجی بدانم زیرا آنها جزوی از تیم ما به شمار میروند. ما به همراه آنها مشغول کار روی موارد مختلفی هستیم. تیم Jigsoft وظیفه ساخت ابزار مادسازی بازی The Witcher 3 نیز را برعهده داشته است.”
“من همواره به افرادی که از من میپرسند چگونه وارد صنعت بازیسازی بشویم میگویم که بروید و ماد بسازید. شروع به یادگرفتن و ساختن ماد برای چیزی کنید. ابزارها و روشهای بسیاری برای آن وجود دارد. برخی از بهترین افرادی که در تیم ما حضور دارند مادسازان سابق هستند.”
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید