خداحافظی کارگردان هنری God of War Ragnarok با استودیو سانتا مونیکا
بعد از ده سال فعالیت
راف گراستی، کارگردان هنری بازی God of War Ragnarok در پیامی رسما اعلام کرد که بعد از ده سال فعالیت در سانتا مونیکا، این استودیو را ترک میکند.
استودیوی سانتا مونیکا سونی مملو از توسعهدهندگان با استعدادی است که از برجستهترین آنها میتوان به راف گراستی اشاره کرد. او بیش از یک سال در بخش نظارت هنری پلی استیشن فعالیت کرد تا اینکه به استودیوی سانتا مونیکا ملحق و به عنوان طراح ارشد کاراکترها منصوب شد.
طولی نکشید که گراستی مسئولیت طراح ارشد ریبوت بازی God of War را برعهده گرفت و در آخر، به عنوان کارگردان هنری بازی گاد آو وار رگناروک انتخاب شد. با این حال، به نظر میرسد که دوره گراستی در سانتا مونیکا بعد از ده سال به پایان رسیده و او بهزودی این استودیو را ترک میکند.
کارگردان هنری God of War ساعاتی پیش در صفحه شخصی خود در توییتر ضمن تقدیر و تشکر از بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی و سانتا مونیکا، اعلام کرد که این استودیو را ترک میکند. هرچند، او در گفتههای خود از همکاری دوباره با آنها ابراز امیدواری کرد!
راف گراستی در این زمینه توضیح میدهد:
شرکت سونی نقش مهمی در پرورش حرفه من ایفا کرد و من برای همیشه تمام خاطرات و تجربههایی که برای من بسیار عزیز هستند را نگه خواهم داشت. من به موفقیتهای مستمر استودیوی سانتا مونیکا ایمان دارم و امیدوار هستم که روزی دوباره روی خلق چیزهای جدید با آنها همکاری کنم.
هنوز علت جدایی راف گراستی از سانتا مونیکا مشخص نشده و این استودیو نیز بیانیهای در این زمینه منتشر نکرده است. از طرفی، راف گراستی در حال حاضر هیچ صحبتی از آینده کاری خود به میان نزده، اما وعده داده که بهزودی جزئیاتی از مقصد بعدی خود به اشتراک میگذارد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید