خالق بازی Gran Turismo: هدف ما رسیدن به نرخ فریم ۱۲۰ یا ۲۴۰ است
آیا کنسول نسل بعدی سونی چنین قدرتی را خواهد داشت؟
کازونوری یامائوچی، رییس استودیوی پولیفونی دیجیتال و خالق بازی Gran Turismo در مصاحبهای بیان کرد که هدف او و تیمش این است که به نرخ فریم ۱۲۰ و یا ۲۴۰ دست یابند.
با این که اطلاعات کمی در خصوص قدرت کنسولهای نسل بعد سونی و مایکروسافت به طور رسمی منتشر شده، ولی امید میرود که این سختافزارها بتوانند تحولی بسیار عظیم در صنعت بازیسازی به وجود بیاورند. در این راستا، سازندگان عناوین مسابقهای به دلیل ساختار و طراحی این آثار، سعی میکنند که از بهترین و بهروزترین تواناییهای روز سختافزارها برای ایجاد یک بازی واقعگرایانه استفاده کنند.
Gran Turismo یکی از آثار محبوب بین دارندگان کنسول سونی است. این عنوان ماشینسواری و مسابقهای همیشه در تلاش بوده که یک اثر بسیار خوب و باکیفیت را به طرفداران خود ارائه دهد. حال کازونوری یامائوچی خالق این اثر و رییس استودیوی پولیفونی، در مصاحبهای از آینده و اهداف تیم سازنده برای بازی Gran Turismo رونمایی کرد.
Gran Turismo همیشه در تلاش است که با بهترین گرافیک در هر نسل بهروز باشد. یامائوچی در مورد آیندهی Gran Turismo و دموی منتشر شدهی 8K گفت:
من فکر میکنم که وضوح تصویر 4K کافی است اما زمانی که در خصوص رزولیشن صحبتهایی مطرح میشود، بیشتر علاقه دارم در مورد پیشرفتهایی که میتوان به آن دست یافت صحبت کنم. در خصوص نرخ فریم بازی Gran Turismo به جای ثابت ماندن روی عدد ۶۰ فریم من علاقه دارم که آن را به ۱۲۰ یا حتی ۲۴۰ برسانم. من فکر میکنم این کار تجربههای متفاوتی را ارائه خواهد داد.
شرکت سونی پیش از این به صورت رسمی تایید کرد که کنسول نسل بعدی آنها از قابلیت 8K پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که تحلیلگران احتمال میدهند که ویژگی 8K باعث محدودیت در نرخ فریم شود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید