نگاهی به بازی GTA: San Andreas ساخته شده با Unreal Engine 4
این پروژه همان ریمستریست که انتظار داشتیم!
کمی از نقدهای منفی به بازی GTA: The Trilogy – The Definitive Edition دور شویم و نگاهی به گروو استریت زیبا ساخته شده با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 داشته باشیم.
پس از تمام اتفاقات غیر منتظره پیرامون بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition و مشکلات و باگهای سرسام آور، بسیاری از ما از این سه گانه و استودیو محبوب راکستار دل سرد شدهایم. در این میان سخنان رئیس شرکت مادر راکستار یعنی تیکتو و از دور خارج کردن برخی از مدهای ساخته شده برای این بازیها، ما بیش از پیش نا امید شدیم. با این حال همیشه افرادی در دنیای بازیهای ویدیویی هستند که ما را خوشحال کنند و جو منفی به وجود آمده را تا حدی از بین ببرند. ژنگ ژانگمینگ (Zheng Zhangming) هنرمندیست که به بازسازی خیابان معروف بازی GTA: San Andreas یعنی گروو استریت پرداخته است.
این هنرمند در حدود یک سال پیش این فضا را با استفاده از نرم افزارهای Maya، Substance 3D Painter، Megascans، SpeedTree و موتور گرافیکی Unreal Engine 4 طراحی کرده است. به گفته ژانگمینگ طراحی و ساخت این پروژه در حدود یک ماه زمان برده و کار کردن روی آن بسیار لذت بخش بوده است. علاوه بر آن، او برای نور پردازی بهتر فضا، به مطالعه این مبحث پرداخته تا بتواند فضایی زیباتر و واقع گرایانهتر خلق کند.
لازم به ذکر است که این پروژه تنها پروژه ژانگمینگ نبوده و شما میتوانید با مراجعه به وبسایت Artstation به تماشای دیگر پروژههای او بپردازید. نظر شما درباره این پروژه خارقالعاده چیست؟ منتظر نظرات شما هستیم.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید