بخش بتل رویال Halo یک تجربه فوقالعاده بوده است
پروژهای که ساخت آن کنسل شد
براساس مدارکی که به تازگی به دست آمده به نظر میرسد بخش بتل رویال Halo که ساخت آن کنسل گردید یک تجربه فوقالعاده بوده است.
شایعات پیرامون پروژه Tatanka آن را به صورت یک بخش PvE توصیف میکرد که تا 40 پلیر را پشتیبانی میکند و مچهای Free for All، سه نفره و چهار نفره را به منظور تجربه در اختیار مخاطبین قرار میدهد. پروه Tatanka ظاهرا از سال 2020 در حال توسعه بوده و ساخت آن تا اواسط سال 2022 نیز ادامه داشته تا سرانجام روند تولید آن متوقف گردیده است. پلیرها از بابت پتانسیلی که سر این بازی به هدر داده شد بسیار ناامید شدند. با این حال برخی از طرفداران نیز چندان تحت تاثیر این موضوع قرار نگرفتند زیرا وفادار ماندن Halo به جوانب سنتی آن را بیشتر ترجیح میدهند. اکنون مدارک بیشتری حول محور این پروژه بخ دست آمده است.
گیمرها متوجه شدهاند که مایک کلاپر (Mike Clopper)، مدیر بخش گیم دیزاین بازی Halo Infinite در بخش کمپین و حالتهای بخش چند نفره آن اشاراتی در بخش توضیحات صفحه لینکداین خود ارائه کرده که در دست توسعه قرار داشتن بخش بتل رویال Halo در گذشته را به صورت کامل تایید میکند. کلاپر اظهار داشته که “هدایت یک تیم کوچک اما قدرتمند از طراحان را روی آخرین پروژه کار شده از یک شوتر استخراجی PvPvE اکشن محور برعهده داشتم. من تمامی اعضای تیم طراحی را استخدام کردم و همکاری با آن روی این IP یک تجربه فوقالعاده بوده است.”
کلاپر به این مسئله اشاره داشت که این پروژه میتوانست یک تجربه انقلابی باشد و علیرغم آن که هماکنون روند توسعه آن متوقف گردیده، آن را یک تجربه فوقالعاده خطاب کرد. بسیاری از مخاطبین این اشاره صورت گرفته را به عنوان تاییدیه بر شایعات اخیر در نظر گرفتند که بخش بتل رویالی برای بازی Halo Infinite در حال ساخت قرار داشته است. پس از آن که مخاطبین و نشریهها این توضیحات را مورد پوشش خبری قرار دادند این موضوع سبب شد تا کلاپر اقدام به ویرایش صفحه لینکداین خود نماید تا بدین ترتیب تمامی این گمانهزنی بیشتر از قبل رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید