حالت سوم شخص به Halo Infinite اضافه میشود
ماه آینده
سرانجام پس از درخواستهای بسیار طرفداران تیم سازنده به صورت رسمی اعلام کرد ماه آینده حالت سوم شخص به Halo Infinite اضافه میشود.
این خبر در جریان برگزاری رویداد Halo World Championship که در شهر سیاتل به وقوع پیوست و در حین مکالمهای که پیرامون روند ساخت بازی Halo Infinite صورت میگرفت اعلام شد. در همین راستا اعلام شد که بازی در ماه نوامبر یک بهروزرسانی دریافت میکند که اجازه میدهد برای اولین بار در تاریخ مجموعه Halo، قابلیت تجربه از زاویه دید روی شانه به بازی اضافه شود.
جان آنیشک جونیشک (John ‘Unyshek’ Junyszek) مدیر ارشد اجتماع مخاطبین بازی اظهار داشت کنترل حالت سوم شخص “در سطح حالت بازی پشتیبانی” خواهند شد. این موضوع بدین معنی است که پلیرها قادر نخواهند بود تا به صورت دستی بین حالت اول شخص و سوم شخص تعویض نمایند، بلکه تنظیمات برای آنها اعمال خواهد شد.
حالت سوم شخص همچنین به بخش Forge نیز اضافه میشود و بدین ترتیب به سازندگان اجازه میدهد تا هر پلیر یا همه پلیرها را طبق میل آنها بین حالت اول شخص و سوم شخص تعویض نمایند. جونیشک در همین رابطه توضیح داد که “بازی کردن به این شکل بسیار مهیج است. شما آگاهی بیشتری در اختیار دارید، میتوانید اسپارتان خود را ببینید که بسیار فوقالعاده و مهیج است. تمامی اعضای داخل استودیو عاشق آن هستند و من بسیار هیجانزده هستم تا همهی مخاطبین بتوانند آن را تا مدتی دیگر تجربه نمایند.”
تیم سازنده به این موضوع اشاره داشت که اضافه کردن حالت سوم شخص به Halo Infinite نیازمند آن بوده تا روی نشانهگیری بازی، کار فراوانی صورت بگیرد و اطمینان حاصل شود که همه موارد در حالت دقیق خود هستند. جایگاه دوربین به صورت اساسی با تغییر مواجه شده است. این در حالی بوده که در حالت اول شخص، دوربین اساسا درون سر شما قرار دارد و هر جایی که در حال تماشای آن باشید، در حال شلیک کردن به آن نیز خواهید بود.
“اما اکنون در حالت سوم شخص، که دوربین در پشت شما جای گرفته است، شما باید روی دو فرمان ورودی مختلف برای سیستم نشانهگیری حساب کنید و این نیازمند کار فراوانی بوده تا به صورت دقیق پیادهسازی شود.”
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید