طراح ارشد بازی Halo Infinite به استودیو بانجی ملحق شد
فعالیت در پروژه ماراتون
اندرو ویتز، طراح ارشد بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت با ترک استودیو ۳۴۳ اینداستریز، به بانجی ملحق شده است.
در تازهترین خبرها، ساعاتی پیش آقای اندرو ویتز که پیشتر وظیفه طراحی بخش چندنفره بازی هیلو اینفینیت را برعهده داشت، از استودیوی ۳۴۳ اینداستریز جدا شده و به استودیوی پرآوازه بانجی پیوسته است. گفته شده که او از این پس روی ساخت بازی جدید و آنلاین ماراتون فعالیت میکند.
ویتز نقش مهمی در ساخت بازی Halo Infinite داشته است. آنطور که به نظر میرسد، گویا او یکی از کلیدیترین افرادی بود که روی انتشار رایگان بخش چندنفره بازی مزبور تاکید کرده است. حال با پیوستن او به بانجی، ویتز بار دیگر به عنوان طراح ارشد در این استودیو به توسعه بازی ماراتون میپردازد.
اندرو ویتز سابقه زیادی در طراحی و توسعه بازیهای چند نفره دارد. برای مثال، جدا از طراحی بخش آنلاین بازی هیلو اینیفینت، او به مدت ۶ سال در شرکت اپیک گیمز روی ساخت بازی فورتنایت فعالیت کرده است. به علاوه، توسعه بازی رینبو سیکس سیج به مدت دو سال از دیگر فعالیتهای او به شمار میرود.
ماراتون یکی از فرنچایزهای قدیمی استودیوی بانجی به شمار میرود که پیش از خلق دو سری هیلو و دستینی روانه بازار شده بود. به طور کلی، سه نسخه از این سری در دهها سال قبل در دسترس بازیکنان قرار گرفت که بعد از آن این فرنچایز به کلی به فراموشی سپرده شد.
حال بعد از گذشت دو دهه، در نهایت استودیوی بانجی ماه گذشته از بازی جدید فرنچایز با نام Marathon پرده برداشت. این بازی شوتر علمی تخیلی در واقع یک اثر چندنفره و آنلاین بازیکن در برابر بازیکن (PvP) بوده که گیمرها در نقش جنگجوهای رباتیکی تحت عنوان رانرز (Runners) در سیارهای به نام Tau Ceti IV در مقابل یکدیگر قرار میگیرند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید