سیستم بتل پس بازی Halo Infinite با همه بازیها متفاوت خواهد بود!
تغییراتی مهمی در بخش دوست داشتنی به نام بتل پس
طی سالهای اخیر سیستم بتل پس به یکی از مهم و جذابترین بخشهای بازیهای ویدیویی تبدیل شده و تیم 343 Industries قصد دارد سیستمی جدید را معرفی کند که به گفته آنها بتل پس بازی Halo Infinite را جذابتر از پیش میکند.
زمان زیادی تا انتشار بازی مورد انتظار Halo Infinite باقی نمانده و روزانه اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شده تا صبر ما را بیش از پیش کم کنند. امروز استودیو توسعه دهنده اطلاعاتی جدید درباره سیستم بتل پس بازی خود منتشر کرد که نسبتا جدید و در عین حال جذاب هستند.
طبق اطلاعات منتشر شده توسط مدیر ارتباطات استودیو 343 Industries آقای جان یونیژک (John Junyszek)، بتل پس بازی Halo Infinite هیچ ارتباطی با میزان XP جمع آوری شده در بازی نداشته و کاملا چالش محور است. او در ادامه در صفحه توییتر خود اشاره داشت که بازی کردن و بردن مبارزات در حقیقت چالش بوده و به شما کمک میکند سطح بتل پس خود را افزایش دهید. گرچه شما هیچ XP برای به پایان رساندن بازی دریافت نمیکنید، ولی همواره درحال ارتقا سطح بتل پس خود هستید. یونیژک در ادامه افزود:
تمام کردن چالشهای روزانه تقریبا غیر ممکن بوده و شما همیشه با چالشها سروکار دارید. نمیگویم که به پایان رساندن چالشهای روزانه غیر ممکن است، چون همیشه افراد سخت کوشی هستند که آنها را به پایان برسانند و من شگفت زده میشوم.
در راستای نوشتههای یونیژک، آقای جری هوک (Jerry Hook) طراح ارشد استودیو 343 Industries نیز اطلاعاتی در صفحه توییتری خود به اشتراک گذاشت و نوشت:
چالشهای روزانه وابسته به بازی کردن برنامه اولیه ماست، ولی ما به دنبال راههای گسترش آنها هستیم. ما باید با استفاده از پشتیبانیها نتایج این روش را در وبسایت HaloWaypoint به اشتراک گذاشته و به دنبال پیشرفت باشیم.
پستی دیگر در این باره نیز در وبسایت HaloWaypoint منتشر شد و طی آن اشاره شد که استفاده از چالش برای پیشبرد بتل پس به این منظور طراحی شده که شما همواره بتل پس خود را به وسیله انجام بازیها و بردن در آنها افزایش دهید. به گفته آنها این روش باعث میشود شما همیشه به فکر بازی Halo باشید و درعین حال بهطور مداوم سطح بتل پس خود را ارتقا دهید.
بهطور کامل روشن شده که استودیو توسعه دهنده بازی Halo Infinite بهدنبال بتل پسهای سنتی برای بخش آنلاین رایگان بازی خود نیست. ما همیشه شاهد ارتقا بتل پس با استفاده از XP بهدست آمده در دیگر بازیها بوده و هستیم. به عبارت دیگر شما هرچه بیشتر بازی کنید، XP بیشتری کسب کرده و بتل پس خود را سریعتر کامل میکنید. برای مثال میتوان به سیستم بتل پس بازی Call of Duty اشاره داشت که شما با بازی بیشتر، XP بیشتری کسب میکنید. البته چالشها نیز به کمک شما آمده و به عبارتی مکمل بوده که طی روزها، هفتهها و فصلهای مختلف بازی به آن افزوده میشوند.
حال طبق چیزی که خواندیم بتل پس بازی Halo Infinite بهطور کامل بسته به چالشها بوده و XP محور نیست. شکی نیست که این اخبار به گوش جامعه طرفداران سری Halo رسیده و مطمئنا مخالفان زیادی دارد. بسیاری از آنها از این سیستم ابراز نگرانی کرده و بسیاری دیگر تیم 343 را متهم به وادار سازی بازیکنان به انجام چالشها و صرف زمان بسیار زیاد در بازی آنها کرده و ادعا دارند باید برای ارتقا سطح بتل پس آیتمهایی مانند Tier Skip را با پول واقعی خریداری کنید تا از دیگر کاربران عقب نمانید. بسیاری نیز درباره نظر یونیژک در ارتباط با پایان نیافتن چالشها نگران بوده و معتقدند که گیمرها همیشه راهی برای به پایان رساندن بخشهای سخت دارند.
البته نباید طرفداری و تشویقها را نادیده گرفت و بسیاری از روی دیگر وجود دائم چالشها را تحسین میکنند و معتقدند به گونهای بتل پس فصل اول بازی برای همیشه موجود خواهد بود و شما میتوانید به عقب برگشته، چالشهای فصل اول را فعال کرده و آنها را تکمیل کنید.
شکی نیست که با سیستمی جدید روبهرو بوده و درک کامل آن با این وجود که بازی Halo Infinite هنوز منتشر نشده تا حدی سخت خواهد بود و قضاوت درباره آن بسیار زود است. شما چه فکری میکنید؟ بهنظر شما تیم 343 Industries سیستم خوبی را برای بتل پس خود طراحی کرده یا باید به سنتها پایبند میماند؟ منتظر نظرات شما هستیم.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید