سازندگان جزئیات تازهای را از Halo Infinite منتشر کردند
اطلاعات جدید به همین مورد خلاصه نمیشود
استودیوی 343 در بخشی از آیتم ویدیویی اخیر خود اعلام کرد برداشتن همزمان دو سلاح در Halo Infinite امکانپذیر نخواهد بود.
تیم ایکسباکس تصمیم گرفته بود جدیدترین نسخهی سری بازیهای هیلو را همزمان با نسل جدید کنسولهای خود وارد بازار کند. در همین راستا، نخستین ویدیو از گیمپلی Halo Infinite را در یکی از رویدادهای اختصاصی و آنلاین خود به نمایش گذاشت و برخلاف انتظار، بازخوردهای منفی بسیاری را به همراه داشت. تیم توسعه در ابتدا سعی کرد مشکلات موجود در بحث گرافیک را توجیه کند اما نوشتن بازخوردهای منفی در شبکههای اجتماعی همچنان ادامه یافت. نهایتا، مایکروسافت و مدیران استودیوی 343 تصمیم گرفتند انتشار این بازی مورد انتظار را به تاخیر بیاندازند تا زمان بیشتری برای رفع مشکلات داشته باشند.
با گذشت مدت کوتاهی از رسمی شدن تاخیر در عرضه، شایعههای مختلفی پیرامون Halo Infinite منتشر شد. تعدادی از آنها ادعا داشتند شرایط بازی وخیمتری از چیزی است که به نظر میرسد و احتمالا با یک تاخیر طولانی مدت مواجه هستیم. در آن زمان که چنین شایعاتی منتشر شده بودند، بازهی انتشار Infinite هنوز مشخص نشده بود. در ضمن، یکی از دیگر از شایعات میگفت ایکسباکس وان در اجرای بازی با مشکل مواجه شده و تیم 343 میخواهد توسعهی نسخهی آن را به صورت کامل لغو کند؛ شایعههایی که حالا میدانیم حقیقت نداشتهاند. به وجود آمدن همین شایعهها باعث شد تیم توسعه هر از چندگاهی اطلاعاتی را از پروژه به اشتراک بگذارد تا فرصت شایعهسازی را از دیگران بگیرد.
تعدادی از اعضای استودیوی 343 چندی پیش در یک لایو استریم با نام Ask 343 حاضر شده و به پرسشهای مختلف طرفداران پاسخ دادند. آنها در بخشی از ویدیو اعلام کردند تمرکز کنونی تیم توسعه روی تنوع سلاحها و نارنجکها قرار داشته و کاربران نباید منتظر مکانیک برداشتن همزمان دو سلاح در Halo Infinite باشند. سازندگان در بخش دیگری لایو استریم گفتند نیروهای الیت کاوننتها قابلکنترل نیستند؛ زیرا جدیدترین نسخهی هیلو دربارهی مستر چیف و روی نیروهای اسپارتان است. هر چند، آنها در ادامه به این نکته اشاره داشتند که هر چیزی امکان دارد. با در نظر گرفتن این مورد، میتوان گفت احتمال اضافه شدن نیروهای الیت کاوننت به عنوان کاراکترهای قابلکنترل پس از عرضهی رسمی وجود دارد.
چرخهی شب و روز و سیستم آب و هوای پویا از المانهای اصلی بازیهای جهان-آزاد به شمار میروند. از آجایی که Halo Infinite محیطی جهان-آزاد دارد، انتظار میرفت چنین مواردی را در آن شاهد باشیم. تیم توسعه در ویدیوی Ask 343 اعلام کرد هر دو مورد در Infinite قرار داشته و بر جنبههای مختلف بازی تاثیر میگذارند؛ برای مثال، اگر کاربر بخواهد ماموریتی را در شب انجام دهد، زمان کات سینهای مربوط به آن تغییر میکند. علاوه بر این، با فرا رسیدن شب گشتزنی نیروهای دشمن در محیط بیشتر میشود. در ضمن، سیستم باد و مه در زمان عرضه در بازی قرار داشته و سیستم طوفان شن و طوفان برف برای انتشار پس از عرضهی رسمی بازی برنامهریزی شدهاند.
حلقهی زتا که اتفاقات هیلو اینفینیت در آن رخ میدهد، از زیست بومهای متفاوتی مانند مرداب، غار، سازههای متعلق به فوررانرها و مناطق متروکه تشکیل شده است. در بحث ماموریتهای فرعی هم باید گفت کاربر در انجامشان کاملا اختیار داشته و هیچ اجباری نیست. هر چند، تعدادی از ماموریتهای فرعی به خط داستانی ارتباط دارند. در ضمن، فایلهایی صوتیای در نقاط مختلف نقشه قرار دارند که با پیدا کردن و گوش دادن به آنها میتوان اطلاعات بیشتری دربارهی حلقهی زتا، مردمان و همچنین سرگذشتش به دست آورد.
در انتها، لازم به ذکر است Halo Infinite در نیمهی دوم سال جاری میلادی برای ایکسباکس وان، ایکسباکس سری اس، ایکسباکس سری ایکس و رایانههای شخصی عرضه میشود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید