چرا سری هیلو در شوکیس ایکس باکس حضور نداشت؟
فیل اسپنسر توضیح میدهد
برخلاف انتظارها، مایکروسافت در جریان شوکیس اخیر ایکس باکس هیچ محتوا یا بازی جدیدی از سری هیلو به نمایش نگذاشت.
رویداد ایکس باکس گیمز شوکیس مدتی پیش توسط ردموندیها برگزار شد که در آن ضمن نمایش بازیهای آینده، شاهد رونمایی از عناوین جدید نیز بودیم. در حالی که مایکروسافت آثار انحصاری و مهم خود از جمله استارفیلد را در این مراسم به نمایش گذاشت، اما خبری از سری هیلو نبود.
در همین راستا، فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، اخیرا در گفتوگو با نشریه گاردین اعلام کرد که همه استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس از اهمیت بالایی برخوردار هستند و هیچ نیازی نیست تا دیگر مجموعههای انحصاری که دورانی محبوب بودند، در تمام رویدادها حضور داشته باشند.
فیل اسپنسر در این زمینه توضیح میدهد:
من نمیگویم که هیلو اهمیت کمتری برای ما دارد، اما ما در حال حاضر بالغ بر ۲۰ استودیوی فرست پارتی داریم. بیایید نگاهی به سالهایی بیاندازیم که فقط چهار بازی انحصاری و مهم یعنی هیلو، گیرز آو وار، فورتزا و فیبل داشتیم. اکنون عناوین بسیار زیادی وجود دارند.
علاوه بر این، اسپنسر اعلام کرد که تجدید ساختار استودیوی ۳۴۳ اینداستریز نیز یکی دیگر از عوامل مهمی است که باعث شده تا سری هیلو در شوکیس ایکس باکس حضور نداشته باشد. اسپنسر مدعی است که مایکروسافت قصد ندارد تیم سازنده هیلو را به نمایش چشماندازهای خود اجبار کند. با این حال، او اظهار داشت که هوادارها چیزهای جالبی را در آینده خواهند دید.
جدیدترین بازی از سری هیلو تحت عنوان اینفینیت در حال حاضر به طور رایگان برای کنسولهای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس و همچنین پلتفرم رایانه شخصی در دسترس قرار دارد. فصل چهارم بازی نیز در روز ۲۰ ژوئن پیشرو (۳۰ خرداد ماه) آغاز خواهد شد،
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید