تولید دنباله بازی Hi-Fi Rush توسط تیم سازنده در نظر گرفته میشود
اما گزینههای متنوع دیگری نیز وجود دارد
به گفته استودیو تانگو گیمورکس تولید دنباله بازی Hi-Fi Rush به طور مثبتی در نظر گرفته شده، با این حال آنها در حال بررسی گزینههای متنوعی هستند.
در مصاحبهای که اخیرا با نشریه IGN داشتهاند، کالین مَک (Colin Mack) مدیر استودیو تانگو گیمورکس (Tango Gameworks)، جان یوهاناس (John Johanas) کارگردان استودیو و کازوئاکی ایگاشیرا (Kazuaki Egashira) مدیر پروژه استودیو در خصوص آینده فرنچایز Hi-Fi Rush به صحبت پرداختند. پس از تعطیلی این استودیو توسط شرکت مایکروسافت در ابتدای سال جاری، این استودیو توسط شرکت کرافتون (Krafton) خریداری شد که به عنوان ناشر بازی PUBG شناخته میشود. در بازه زمانی و فرآیند خرید استودیو، تولید دنباله بازی Hi-Fi Rush در نظر گرفته شده بود با این حال به گفته مک، این توسعهدهنده هماکنون گزینههای دیگری را در نظر گرفته است.
مک در این باره توضیح داد “ما دنباله این بازی را با ذهنیتی مثبت در نظر داریم. با این حال در حال حاضر در موقعتی حضور نداریم که به صورت یقین اعلام کنیم قرار است چه پروژهای را برای ساخت انتخاب نماییم.”
یوهاناس در ادامه توضیح داد “بسیاری از کارکنان ما، علاقه ویژهای به بازی Hi-Fi Rush دارند، بنابراین احساس میکنیم که گزینههایی را در اختیار داریم. ما در حال حاضر در موقعیت بررسی و در نظر گرفتن گزینههای متعدد و متنوعی هستیم.” ایشان اینگونه ادامه داد “بسیاری از کارکنان ما وابستگی قدرتمندی به بازی Hi-Fi Rush دارند. نه تنها این بازی بلکه کاراکترها و دنیای آن را بسیار دوست داریم و به همین دلیل برای شخص من، این مجموعه ارزش فروانی دارد.”
“با این حال امتحان نمودن کارهای جدید نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.” ذهنیت و فلسفهای که خودش موجب تولید بازی Hi-Fi Rush گردید. اثری که پس از ساخت دو نسخه از از سری بازی The Evil Within، تغییر قابل توجهی در فضاسازی و لحن در پیش گرفته شده برای این استودیو محسوب میشد.
ایگاشیرا در همین رابطه اظهار داشت که ساختن تجربههای جدید “در DNA استودیو تانگو گیمورکس وجود دارد. بازی Hi-Fi Rush به عنوان یک IP جدید به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد اما اگر Hi-Fi Rush بخواهد برای همیشه به یک شکل باقی بماند تاریخ مصرف آن نیز به اتمام خواهد رسید. من فکر میکنم استودیو تانگو میخواهد وارد چالشهای جدیدی بشود. من امیدوار هستم به شکلی به کار ادامه دهیم تا همواره توسعهدهندگان در مرکزیت قرار داشته، بدون آن که بخواهند اشتیاق خود برای کار از دست بدهند.”
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید