چگونه توسعهدهندگان Elden Ring به این سرعت بازی جدید میسازند؟
راز بزرگ این موضوع چیست؟
میازاکی در صحبتهای جدید خود به این پرسش پاسخ میدهد که چگونه توسعهدهندگان Elden Ring توانستهاند در سالهای اخیر بازیهای فراوانی را با سرعت بالا تولید کنند.
اگرچه انتظار برای Elden Ring و بسته جدید الحاقی آن تحت عنوان Shadow of the Erdtree برای بسیاری از طرفداران مشتاق این استودیو طاقت فرسا محسوب میشود اما باید به این نکته توجه کنیم که توسعهدهندگان Elden Ring در استودیو فرام سافتویر (FromSoftware) موفق شدهاند در طول سالیان اخیر با سرعت قابل توجهی عناوین AAA باکیفیتی را روانه بازار کنند که همواره هم استقبال کیفی و هم تجاری مطلوبی از آنها به عمل آمده است.
هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) کارگردان و رئیس استودیو فرام سافتویر در این باره معتقد است کلید موفقیت، داشتن استودیویی با مدیریت صحیح و همراه با کارمندانی است که در کاری که انجام میدهند بهترین هستند و در جایگاه درست قرار گرفتهاند. ایشان در گفتگو با نشریه IGN اظهار داشت:
“من نمیدانم که اگر این موضوع یک راز بزرگ به شمار میرود. اما به صورت کلی ما از این نعمت برخوردار هستیم که دارای افرادی مستعد در تیم خود بوده که عاشق ساختن این بازیها بوده و کارهای خود را با بهرهوری بالایی انجام میدهند. ما میتوانیم به سرعت متوجه شویم که چه چیزی میخواهیم بسازیم و در مراحل اولیه تولید، تصمیمات لازم را بگیریم. ما این توانایی را داریم که به طور مکرر به تغییر و بهبود جوانب مختلف پرداخته و هر بخش را در سر جای خود قرار دهیم.
ما میتوانیم با سرعت بالایی و با ایدههای مختلف به پیش برویم. به سرعت موارد مختلف را تغییر داده و به سرعت تصمیم بگیریم چه مدل بازی را میخواهیم بسازیم.”
رویکرد استودیو فرام سافتویر در قبال کارمندان خود زمانی بیشتر مشخص میشود که میازاکی پیش از این در مصاحبهای دیگر نیز در پاسخ به مسئله اخراج و تعدیل نیروی فراوان صورت گرفته در بسیاری از کمپانیهای بازیسازی، اظهار داشته بود که اکنون زمانی مناسبی است که به رشد استودیو خودمان پرداخته و این استعداد موجود را گسترش دهیم تا بتوانیم تا زمانی که میتوانیم به توسعه عناوین مختلف بپردازیم.
بسته گسترش دهنده Elden Ring: Shadow of the Erdtree در تاریخ 21 ژوئن 2024 برابر روز جمعه 1 تیر 1403 با قیمت 40 دلار عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید