جزئیات بیشتری از بازی جدید سازندهی Inside منتشر شده است
اپیک گیمز، سرمایهگذار و ناشر پروژه است
به لطف آگهی استخدامی که اخیرا در فضای مجازی قرار گرفت، جزئیات بیشتری از بازی جدید سازندهی Inside منتشر شده است.
پلیدد (Playdead)، یک استودیوی دانمارکی است که در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. اولین محصولش چهار سال بعد تحت عنوان Limbo به صورت انحصاری برای ایکسباکس 360 به بازار آمد و تحسین منتقدان را برانگیخت. پلیدد در جریان E3 2014 از دومین محصول خود با نام Inside رونمایی کرد که دنبالهای معنوی برای لیمبو به شمار میرفت. این بازی ماجراجویی و پلتفرمر دو سال بعد برای پلتفرمهای هدف عرضه شد و موفقیتهای اولین محصول پلیدد را تکرار کرد. استودیوی دانمارکی هم اکنون روی سومین پروژهی خود کار میکند.
به لطف آگهی استخدامی که اخیرا به فضای مجازی راه یافت، جزئیات بیشتری از بازی جدید سازندهی Inside منتشر شده است. با توجه به آگهی استخدام، بازی مزبور از دوربین سوم شخص بهره برده و دارای محیطی سه بعدی و جهان باز خواهد بود. همچنین داستان در یک دنیای علمی-تخیلی روایت میشود. مورد آخر چندان غافلگیرکننده نبوده است؛ زیرا پلیدد اوایل ژانویهی سال ۲۰۱۷ میلادی کانسپ آرتی را از محصول جدیدش به اشتراک گذاشته بود. کانسپت آرت مورد نظر مردی را نشان میداد که ظاهرا لباس فضانوردی به تن کرده بود.
پلیدد جدا از اطلاعات اولیه پیرامون سومین پروژهاش، دو آرتورک جدید را هم به اشتراک گذاشته است. اولین آرتورک، رباتی را نشان میدهد که داخل یک اتاق بزرگ قرار دارد. دومین آرتورک هم یک آسانسور باری عظیم را به تصویر میکشد. استودیوی دانمارکی هیچ توضیحاتی برای آرتورکها ارائه نداده اما پالتشان عاری از هر گونه رنگ است؛ سبک هنریای که پیش از این در Limbo و Inside مورد استفاده قرار گرفته بود. در ادامه میتواند دو آرتورک را مشاهده کنید:
مدیران پلیدد علاقهای به کرانچ و اضافه کاری نداشته و ترجیح میدهند اعضای تیمشان بدون هیچ گونه استرسی کارهای خواسته شده را به سرانجام برسانند؛ موضوعی که در تاریخچهی استودیوشان خودنمایی میکند. ساخت Limbo در حدود چهار سال و تولید Inside هم در حدود شش سال طول کشید. مدیران مجموعه در آگهی استخدامی که اخیرا منتشر کردند به افراد علاقهمند اطمینان خاطر دادند برنامهریزیهای تیم هیچ گونه اضافهکاری اجباریای را در بر نمیگیرد:
ما ۵۰ توسعهدهندهی حرفهای و خلاق هستیم که در پلیدد کار میکنند. رویکرد ما شامل اضافهکاریهای اجباری به منظور تحویل محصول در ضربالاجلهای خودسرانه نمیشود. ما دنبال افرادی میگردیم که شخصا برنامهریزیها را مدیریت کرده و از حضور در یک محیط دوستانه لذت ببرند.
اپیک گیمز وظیفهی نشر بازی جدید پلیدد را بر عهده دارد. این شرکت آمریکایی حدودا یک سال پیش همکاریهای ویژهای را با تعدادی از استودیوهای مستقل آغاز کرد. طبق مفاد قرارداد، اپیک گیمز هزینههای ساخت، دستمزد تیم، بهینهسازی، بازاریابی و بومیسازی برای زبانهای مختلف را میپردازد. زمانی که محصول وارد بازار شد، درآمد نهایی بین آنها و سازندگان نصف میشود.
در ضمن، طبق آگهی استخدام، محصول مشترک اپیک گیمز و پلیدد برای چند پلتفرم عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید