آی او اینتراکتیو از تفاوت بازی جیمز باند با هیتمن میگوید
اطلاعات جدید از گیم پلی و داستان
هاکان آبران، یکی از اعضای استودیوی آی او اینتراکتیو در مصاحبه جدید خود جزئیاتی را از گیم پلی و داستان بازی جیمز باند به اشتراک گذاشته است.
آی او اینتراکتیو (IO Interactive) یک استودیوی دانمارکی بوده و بخش عمده شهرتش در میان گیمرهای جهان را مدیون سری بازیهای هیتمن (Hitman) است. آنها به مدت دو سال مشغول آماده سازی طرح یک بازی جیمز باند (James Bond) بوده و نهایتاً آن را برای دارندگان امتیاز این شخصیت ارائه کردند. طرح مزبور مورد موافقت قرار گرفت و این پروژه نهایتاً اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی رسماً معرفی شد. با گذشت حدوداً سه سال همچنان مراحل توسعه را پشت سر میگذارد تا آماده انتشار شود.
هاکان آبران (Hakan Abran)، مدیرعامل آی او اینتراکتیو بوده و در مصاحبه جدید خود با مجله Edge جزئیات جدیدی را از گیم پلی و داستان بازی جیمز باند به اشتراک گذاشته است. سری بازیهای هیتمن شامل مراحلی میشوند که وسعت زیادی داشته و آزادی عمل قابل توجهی به کاربر میدادند. طبق صحبتهای آبران، Project 007 در نقطه مقابل قرار گرفته و مراحل خطی دارد. او همچنین گفت بازی از دوربین سوم شخصی بهره برده و حول محور شخصیت کاملاً جدیدی میچرخد. به بیان دیگر، طراحی ظاهری او بر اساس هیچ کدام از بازیگران جیمز باند در سینما نخواهد بود.
بازی Project 007 بعنوان یک «قصه جاسوسی تمام عیار» توصیف شده و جیمز باند را بعنوان ماموری مخفی به تصویر کشیده که روزهای آغازین فعالیتش را میگذراند. همچنین حال و هوای بازی به اقتباسهای جیمز باند با نقش آفرینی دنیل کریگ (Daniel Craig) شباهت دارد، نه اقتباسهای قدیمیتر. در ضمن، سازندگان انتظار دارند بازی جیمز باند برای انتشار در سال ۲۰۲۵ میلادی آماده شود. با در نظر گرفتن این نکته، میتوان پیش بینی کرد کمپین تبلیغاتی طی ماههای آتی شروع به فعالیت کند.
Project 007 تنها پروژه در حال ساخت آی او اینتراکتیو نبوده و آنها روی یک بازی فانتزی هم کار میکنند. این عنوان فعلاً با نام موقت Project Fantasy شناخته شده و اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید