آیا توسعهی Elden Ring همچنان ادامه دارد؟
سکوتی که سرانجام شکسته شد
استودیوی فرامسافتور چندی پیش سکوت کرکنندهی خود را شکست و سرانجام در یکی از توییتها به روند توسعهی Elden Ring اشاره کرد.
فرامسافتور که با خلق مجموعههای Armored Core و Souls توانست نامی برای خود در میان علاقهمندان به ویدیو گیم دست و پا کند، در جریان E3 2019 از محصول جدیدش تحت عنوان Elden Ring رونمایی کرد. این استودیو سپس روزهی سکوت اختیار کرد و هیچ گونه ویدیویی از گیمپلی، تیزری کوتاه یا حتی اطلاعاتی از بازی به اشتراک نگذاشت. سازندهی Bloodborne همچنین در رویدادهای آنلاینی که طی ماههای گذشته برگزار شدند حضور نیافت تا نگرانیهای علاقهمندان به محصولات فانتزی و نقشآفرینی بیش از پیش شود.
فرامسافتور چندی پیش توییتی را به اشتراک گذاشت و در آن، از انتشار یک بهروزرسانی جدید برای Sekiro: Shadows Die Twice خبر داد. این استودیوی ژاپنی همچنین از تمامی کاربرانی که طی یک سال گذشته به حمایت از بازی پرداختهاند تشکر و ابراز امیدواری کرد از محتوای جدید لذت ببرند. خالق سری بازیهای Souls مدتی بعد به توییت قبلی خود ریپلای زده و به واسطهی آن متن کوتاهی را به اشتراک گذاشته است؛ متنی که ادامه داشتن توسعهی Elden Ring را تایید میکند. در ادامه میتوانید توییت را مشاهده کنید:
ما همچنین بابت اشتیاق و حمایتی که در قبال Elden Ring نشان دادهاید قدردانی میکنیم؛ پروژهای که در سبکهای اکشن و نقشآفرینی ساخته شده و از فضایی فانتزی و دارک برخوردار است. امیدوار هستیم بیصبرانه منتظر این عنوان باشید.
توییتی که فرامسافتور به اشتراک گذاشته، آن چیزی نبوده که علاقهمندان انتظارش را میکشیدند. از همین رو، باید به اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بودند بسنده کنیم. برخلاف آنچه در محصولات پیشین این استودیو دیده بودیم، خبری از یک پروتاگونیست معین نیست و کاربر میتواند به واسطهی سیستمی که همان ابتدای کار در اختیارش قرار میگیرد، شخصیت اصلی را با ویژگیهای مد نظر بسازد. همچنین محیط Elden Ring در مقایسه با سری Souls وسیعتر بوده و کاربر آزاد عمل کاملی برای گشت و گذار دارد. با این حال، خبری از روستاهای متعدد و شخصیتهای غیرقابلکنترل (NPC) پرتعداد نخواهد بود.
جدا از موارد گفته شده در پاراگراف پیشین، کاربر در Elden Ring میتواند سوار بر اسب شده و در همین حین با دشمنانش به مبارزه بپردازد؛ مکانیکهایی که پیش از در سری Souls یا حتی بازی Bloodborn وجود نداشت. سازندگان همچنین تاکید کرده هیچ رمان یا کمیک بوکی همراه با محصول عرضه نشده و تمام بخشهای داستان به واسطهی خود عنوان روایت خواهند شد. از دستاندرکاران پروژه هم میتوان به هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) اشاره کرد که با ساخت سولز و بلادبورن شناخته میشود. او وظیفهی کارگردانی را به دوش میکشد.
جرج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) خالق رمانهای A Song of Ice and Fire روی جهان Elden Ring کار میکند. اینطور که به نظر میرسد، او برای ساخت دنیای مد نظر و همچنین نوشتن تاریخچهای برای آن آزادی عمل کاملی دارد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید