فروش It Takes Two به میزان فوقالعادهای رسید
دستیابی به عملکرد تجاری بینظیر
به عنوان یکی از بهترین بازیهای سال 2021، فروش It Takes Two ساخته استودیو هیزلایت به میزان فوقالعاده جدیدی دست پیدا کرد.
در سالی که عناوین جدیدی از فرنچایزهای محبوب و بزرگ در بازار منتشر شده بودند که برای مثال میتوان به بازی Resident Evil: Village و بازی Ratchet & Clank: Rift Apart اشاره داشت، عنوان It Takes Two به شکلی شایسته جایزه بازی سال را از مراسم The Game Awards به خود اختصاص داد.
این جایزه به دنبال استقبال کیفی و تجاری عظیم صورت گرفته حاصل شد و بدین ترتیب موجب میشد تا این اثر که توسط کمپانی الکترونیک آرتس (EA) منتشر شده بود در میان بهترین بازیهای کوآپ تاریخ قرار بگیرد. به صورت قابل توجهی عنوان مورد بحث در فاصله یک ماه پس از عرضه به فروش یک میلیون نسخهای دست پیدا کرد و اکنون نیز موفق شده تا به نقطه عطف تجاری جدیدی دست پیدا کند تا عملکرد درخشان آن همچنان ادامهدار باشد.
با اعلام استودیو هیزلایت (Hazelight Studios) مشخص شد فروش It Takes Two پس از گذشت سه و سال نیم از انتشار به میزان بیش از 20 میلیون نسخه رسیده است. پست منتشر شده توسط این استودیو در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق از طرفداران بازی به واسطه رسیدن به چنین عملکرد بینظیری تشکر میکند که سبب میشود تا ساخته آنها در میان یکی از موفقترین آثار کوآپ تاریخ قرار بگیرد.
در توییت دیگر جوزف فارِس (Josef Fares) کارگردان بازی اظهار داشت که عملکرد ساخته آنها “فراتر از بهترین رویاهایشان” بوده است. پس از آن فارِس اشاره کوچکی به پروژه بعدی در دست ساختشان داشت و بدین ترتیب اظهار داشت که “سوالات بسیاری در خصوص بازی بعدی ما پرسیده میشود. این بازی یک IP کاملا جدید بوده که با نام S**** ******N خطاب میشود. صبر نداریم تا آن را به زودی به نمایش بگذاریم.” حساب کاربری استودیو هیزلایت را نیز این توییت را با تصویری بازنشر کرده که براساس آن متوجه میشویم بازی بعدی این استودیو نیز یک تجربه کوآپ خواهد بود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید