دلیل ساخت بازسازی Metal Gear Solid 3 چه بوده است؟
گیمرهای جدید این مجموعه را نمیشناسند!
تهیهکننده شرکت کونامی در صحبتهای جدیدش دلیل ساخت بازسازی Metal Gear Solid 3 را عدم شناخت مخاطبین نسل جدید از این مجموعه توضیح داده است.
بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک پروژه بازسازی جاهطلبانه از اثری افسانهای در ژانر اکشن مخفیکاری محسوب میشود که توسط شخص هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) توسعه و در سال 2004 برای کنسول پلی استیشن 2 عرضه شده بود. تولید این بازسازی برای مدت زمانی است که توسط شرکت کونامی (Konami) در حال تولید بوده و در میان محتوای مختلف از اسکرینشات گرفته تا تریلر، شرکت ناشر اعلام داشته که این بازی در سال آینده منتشر خواهد شد.
نوریاکی اوکامورا (Noriaki Okamura) تهیهکننده مجموعه متال گیر سالید به تازگی مصاحبهای با مجله Play داشته که به واسطه نشریه گیمزرادار به اشتراک گذاشته شده و در آن به صحبت در خصوص این مجموعه پرداخته است. در این گفتگو اوکامورا توضیح داده که دلیل ساخت بازسازی Metal Gear Solid 3 چه بوده و چرا کونامی 20 سال پس از انتشار نسخه اصلی تصمیم گرفته تا با نسخه سوم، باری دیگر این مجموعه را به بازار اصلی ویدئوگیم بازگرداند.
“به طور کلی یکی از دلایلی اصلی که جرقه ساخت این بازسازی را ایحاد کرد بدین شرح بود که متوجه شدیم بسیاری از گیمرهای تازهوارد که مخاطبین نسل جدید به شمار میروند، افرادی هستند که اصلا با مجموعه Metal Gear آشنایی ندارند. اساسا این ماموریت و وظیفه ما بود تا اطمینان حاصل کنیم این فرنچایز به حیات خود برای نسلهای آینده ادامه میدهد. گذشته از این، ما چیزی بسیار بیشتر از DNA را تا جایی که ممکن است به سالید اسنیک مربوط باشد در گذشته جا گذاشتیم، با این حال اکنون واقعا چه کسی با سالید اسنیک آشنایی دارد؟”
عنوان Metal Gear Solid 3 یکی از بهترین بازیهای ساخته شده در تاریخ ویدئوگیم و یکی از محبوبترین عناوین در دهه 2000 به شمار میرود. اثری که از هر لحاظ اعم از بخش داستانی قدرتمند با مضامین عمیق گرفته تا گیمپلی غوطهورکننده، بسیار جلوتر از زمان خود محسوب میشد.
عنوان مورد بحث در تاریخی نامشخص از سال 2025 برای پلی استیشن، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانههای شخصی عرضه میشود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید