تماشا کنید: نسخه کامل تریلر سینماتیک بازی Spider-Man 2 منتشر شد
ما اسپایدرمن هستیم!
دقایقی پیش پلی استیشن و استودیو اینسامنیاک گیمز از نسخه کامل تریلر سینماتیک بازی Spider-Man 2 رونمایی کردند.
از نمایش گیمپلی دوازده دقیقهای در رویداد پلی استیشن گرفته تا رونمایی از تاریخ عرضه و محتوای پیش خرید در مراسم سامر گیم فست، سونی سخت مشغول کار روی کمپین بازاریابی بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 است که ضمن روایت داستانی جدی و تاریک، دنیای مارولی اینسامنیاک گیمز را گسترش و راه را برای معرفی شخصیتهای جدید مثل ولورین باز خواهد کرد.
به مناسبت اینکه تنها سه هفته تا عرضه جهانی باقیست، استودیو اینسامنیاک گیمز دقایقی پیش نسخه کامل تریلر سینماتیک بازی Spider-Man 2 که هفته گذشته قسمت کوتاهی از آن توسط شعبه پرتغال پلی استیشن لو رفته بود را منتشر کرد. این تریلر با عنوان Be Greater, Together به چالشهایی که مایلز و پیتر باید در کنار مبارزه با ونوم با آنها روبرو بشوند، اشاره میکند. در واقع آنها نهتنها با از دست دادن عزیزان خود دست و پنجه نرم میکنند، بلکه توانایی محافظت از افرادی که دوستشان دارند را نیز زیر سوال میبرند.
از دیگر نکات شوکهکننده تریلر میتوان به شخصیت ونوم اشاره کرد که ظاهری عظیم الجثه دارد. طبق صحبتهای برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق و جان پاکت (Jon Paquette)، کارگردان ارشد داستان نویسی در همایش کمیک کان سن دیگو، ونوم نقشی کلیدی در داستان جدی و تاریک بازی ایفا میکند و برخلاف اقتباسهای پیشین، ارتباط مهمتر و پیچیدهتری با پیتر پارکر دارد.
وقتی تصمیم گرفتیم ونوم را بهتصویر بکشیم، میدانستیم که باید کمی تغییر لحن ایجاد کنیم. با معرفی سیمبیوت به فرانچایز، قهرمانان ما مجبور به مبارزه با تاریکی در تمام ابعاد و اشکال هستند. ما میخواستیم سناریوهای بسیار متفاوتی را امتحان کنیم تا درست مثل بازی اول تجربه فراموش نشدنی را برای طرفداران رقم بزنیم. در واقع داستان بازی در مورد قدرت است، درباره نادیده گرفتن است، در مورد این است که پیتر چقدر در خلق سیمبیوت ونوم نقش دارد. این همان ایده جدید و منحصربهفردی بود که از ابتدای توسعه بازی ما را جذب کرد. در زمینه طرحی ونوم نیز یکی از بزرگترین چالشهایی که داشتیم این بود که ونوم چقدر صحبت میکند؟ ما اوایل تولید به عوامل زیادی فکر میکردیم، مثلا آیا ونوم لبخند میزند؟ آیا میخندد؟ چگونه میتوانیم ونومی وحشتناک و ترسناک را بهتصویر بکشیم؟ ما ونوم را طوری طراحی کردیم که در عین ترسناک بودن، قابل درک باشد. در واقع برای ما خیلی مهم بود که کاربر بتواند با او ارتباط برقرار کند.
برایان اینتیهار، کارگردان خلاق و جان پاکت، کارگردان ارشد داستان نویسی
روز گذشته نیز تاد مکفارلین (Todd McFarlane)، خالق این شخصیت محبوب، در مصاحبه با وبسایت ComicBook.com درباره هویت ونوم و احتمال تصاحب کردن بدن هری آزبورن بهعنوان میزبان جدید صحبت کرده بود.
منم مثل بقیه یک طرفدار دو آتیشه هستم و بهعنوان کسی که ظاهر بصری ونوم را خلق کرده کمی نسبت بهش تعصب دارم. میدانید، ونوم همیشه برای من یک ابرشرور بوده است، بههمین خاطر نمیتوانم هیچوقت به چشم یک ضدقهرمان بهش نگاه کنم. خوشبختانه این نکتهای است که استودیو اینسامنیاک گیمز بهخوبی رعایت کرده است. اخیرا یک سری تئوری مربوط به هری آزبورن شنیدم که بهنظرم میتواند ایده بسیار خوبی باشد. چرا؟ چون هری و پیتر دوستان صمیمی هستند و اگر قرار باشد روبروی یکدیگر قرار بگیرند، اوضاع برای هر دو طرف دشوار میشود.
تاد مکفارلین، خالق شخصیت ونوم
بازی بهشدت مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) بهصورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. نقدها و نمرات نیز چهار روز قبل از عرضه، مورخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) منتشر خواهند شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید