اجرای بازی اسپایدرمن ۲ در سه نرخ فریم مختلف
فعال بودن دائمی رهگیری پرتو
استودیوی اینسامنیاگ گیمز به تازگی جزئیاتی از حالت های گرافیکی و نرخهای فریم بازی اسپایدرمن 2 ارائه کرد.
حدود یک ماه به انتشار جدیدترین بازی از سری مرد عنکبوتی و ادامه ماجراجوییهای پیتر پارکر و مایلز مورالز در شهر نیویورک زمان باقی مانده است. از این رو، تیم سازنده به مرور اطلاعات و ویدیوهای جدیدی از بازی به اشتراک میگذارد که در تازهترین آنها، جزئیاتی از حالت های گرافیکی اسپایدرمن 2 منتشر شد.
مایک فیتزجرالد، مدیر بخش قناوری استودیوی اینسامنیاک گیمز، به تازگی در گفتوگویی اعلام کرد که بازی Marvel’s Spider-Man 2 در حالت ری تریسینگ در سه نرخ ۳۰ و ۴۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه روی کنسول پلی استیشن 5 اجرا میشود. از طرفی، بازی از تکنولوژی نرخ نوسازی متغیر (VRR) و نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز پشتیبانی میکند.
مدیر بخش قناوری استودیوی اینسامنیاک گیمز در این زمینه توضیح میدهد:
ما میتوانیم از یک سری اهرمها استفاده کنیم تا بازیکنها هر طور که دوست دارند به تجربه بازی بپردازند. ما قصد داشتیم مطمئن شویم که از تمام ویژگیهای نمایشگر آنها در کنسول استفاده میکنیم. بر این اساس، چه تلویزیون VRR در اختیار داشته باشید، چه صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و چه دوست داشته باشید بازی را با ۳۰ یا ۴۰ یا ۶۰ فریم تجربه کنید، اگر مانیتور ۱۲۰ هرتزی دارید، ما میتوانیم همه چیز را به بهترین شکل ممکن برای استفاده از این فناوری ارائه کنیم.
بدیهی است که انتخاب هر کدام یک از گزینه های گرافیکی و نرخهای فریم، تغییراتی در رزولوشن و کیفیت بصری بازی اسپایدرمن 2 ایجاد میکند. با این حال، نکته مهم این است که در هر کدام یک از این سه گزینه، قابلیت رهگیری پرتو یا همان ری تریسینگ به طور دائمی فعال خواهد بود.
لازم به ذکر است که بازی مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر سال جاری (۲۸ مهر ماه پیشرو) به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. علاقهمندها از همین حالا میتوانند بازی را از طریق فروشگاه پلی استیشن پیش خرید کنند که در این صورت، میتوانید دیتای بازی را یک هفته زودتر، ۲۱ مهر دانلود کنید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید