تصویر جدیدی از ونوم در بازی Spider-Man 2 منتشر شد
ما ونوم هستیم!
با نزدیک شدن به پنل اینسامنیاک گیمز در همایش کمیک کان سن دیگو، تصویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شد که نگاهی ویژه به ونوم در بازی Spider-Man 2 دارد.
از نمایش گیمپلی دوازده دقیقهای در رویداد پلی استیشن گرفته تا رونمایی از تاریخ عرضه و محتوای پیش خرید در مراسم سامر گیم فست، سونی سخت مشغول کار روی کمپین بازاریابی بازی مورد انتظار Spider-Man 2 است که ضمن روایت داستانی جدی و تاریک، دنیای مارولی اینسامنیاک گیمز را گسترش و راه را برای معرفی شخصیتهای جدید مثل ولورین باز خواهد کرد. برخلاف عناوین قبلی نهتنها مراحل توسعه بازی در سکوت خبری آزار دهندهای پیش رفته، بلکه بهگفته صداپیشه اسپایدرمن، با اینکه گیمپلی نمایش داده شده طولانی بوده اما طرفداران هنوز هیچ چیزی ندیدهاند.
اکنون بهدنبال آماده شدن برای پنل کمیک کان سن دیگو، ساعاتی گذشته برایان اینتیهار (Bryan Intihar)، کارگردان خلاق بههمراه جان پاکت (Jon Paquette)، کارگردان ارشد داستان نویسی و جاسیندا چو (Jacinda Chew)، کانسپت آرتیست استودیو اینسامنیاک گیمز در مصاحبه جدید با شبکه Entertainment Weekly از تصویر جدید ونوم رونمایی کردند.
اینتیهار ابتدا توضیح داد که حین نوشتن داستان قصد داشتند سناریوهای متفاوتی را امتحان کنند و تجربه منحصر بهفردی را برای طرفداران اسپایدرمن رقم بزنند، بههمین جهت نقش مهمتری به پیتر در خلق سیمبیوت ونوم دادند.
ما میخواستیم سناریوهای بسیار متفاوتی را امتحان کنیم تا درست مثل بازی اول تجربه فراموش نشدنی را برای طرفداران رقم بزنیم. در واقع داستان بازی در مورد قدرت است، درباره نادیده گرفتن است، در مورد این است که پیتر چقدر در خلق سیمبیوت ونوم نقش دارد. این همان ایده جدید و منحصربهفردی بود که از ابتدای توسعه بازی ما را جذب کرد.
در ادامه جان پاکت افزود که یکی از بهترین جنبههای شخصیتی اسپایدرمن فداکاری کردن اوست و سیمبیوت ونوم قراره نقش بسیار بزرگی در این زمینه داشته باشد.
اسپایدرمن همیشه برای فدا کردن جان خود بهمنظور نجات جان بقیه آماده است فکر میکنم همه ما بههمین خاطر او را بیشتر از سایر ابرقهرمانان دوست داریم. فداکاری بخش مهمی از داستان بازی است و ونوم قراره نقش بسیار بزرگی در این زمینه داشته باشد.
درنهایت وقتی صحبت از ظاهر ونوم در بازی Spider-Man 2 بهمیان آمد، جاسیندا چو تایید کرد که جزئیات داستانی خاصی وجود دارد که تاثیر مستقیمی بر طراحی شخصیت داشته و لوگوی بزرگ عنکبوت یکی از آنهاست.
یکی از چالشهایی که در طول تولید داشتیم این بود که ونوم چقدر صحبت میکند؟ تاجایی که بهیاد دارم، ما اوایل تولید به عوامل زیادی فکر میکردیم، مثلا آیا ونوم لبخند میزند؟ آیا میخندد؟ چگونه میتوانیم ونومی وحشتناک و ترسناک را بهتصویر بکشیم؟ ما ونوم را طوری طراحی کردیم که در عین ترسناک بودن، قابل درک باشد. در واقع برای ما خیلی مهم بود که کاربر بتواند با او ارتباط برقرار کند.
اطلاعات بیشتر از دنباله اسپایدرمن فردا شب در همایش کمیک کان سن دیگو فاش خواهد شد. متاسفانه پنل اینسامنیاک پخش زنده ندارد و درنتیجه بهدست آوردن اطلاعات جدید کمی دشوار است. با این حال ما سعی میکنیم هر طور که شده رویداد یک ساعته بازی اسپایدرمن را برای شما پوشش بدهیم.
بازی بهشدت مورد انتظار Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ ۲۰ اکتبر سال جاری (۲۸ مهر سال ۱۴۰۲) بهصورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید