تریلر مقایسه سهگانه Mass Effect: Legendary Edition با نسخه اورجینال آن منتشر شد
ارتقای بخشهای سینمایی، سایه و بافتهای گوناگون
BioWare اخیرا تریلری منتشر کرده است که بهبودهای گرافیکی سه گانه Mass Effect: Legendary Edition را نسبت به نسخه اورجینال آن نشان میدهد. این استودیو در یک پست جداگانه جزئیاتی از روند این تغییرات ارائه کرده است؛ از بهبود بیش از 30000 بافت گرفته تا ارتقای موتور Unreal Engine 3 برای ایجاد یکپارچگی بیشتر در محیط بازی.
اولین نسخه فرنچایز اکشن نقشآفرینی Mass Effect در ۲۰۰۷ برای پلتفرمهای برای Xbox 360 و سپس در سال ۲۰۰۸ برای PS3 و رایانههای شخصی منتشر شد. بازی در سال ۲۱۸۳ در کهکشان راه شیری اتفاق میافتد و شما در نقش شخصی به نام Commander Shepard وظیفه دارید که کهکشان را از دست موجوداتی به نام The Reapers نجات دهید. داشتن حق تصمیمگیری توسط بازیکن و تاثیراتی که هر تصمیم بر روی روند داستان میگذارد یکی از ویژگیهایی است که این سهگانه را بسیار محبوب کرده است.
با وجود اینکه از هیچ شئ واقعیای در طراحی محیط استفاده نشده است، مواد مختلفی نظیر آهن، پارچه و موارد دیگر در برابر نور واکنش واقعگرایانهتری از خود نشان میدهند. همچنین تلاش زیادی برای بهبود پوست، مو و چشم شخصیتها صورت گرفته است. تمامی بخشهای سینمایی بازی با رزولوشن 4K مجددا ساخته شده و برای قسمتهایی که امکان ضبط دوباره وجود نداشت، از یک هوش مصنوعی برای ارتقای آنها استفاده شده است. بنابراین با وجود اینکه دهها باگ در مکالمات و کاتسینهای بازی رفع شده است، اما برخی از آنها همچنان باقی خواهند ماند.
این پست همچنین توضیحاتی در مورد ارتقای صورت گرفته برای سایهها، فضای اطراف و ویژگیهای فیزیکی دیگر داده شده است که همگی نشان میدهد که این استودیو تلاش زیادی را برای بهبود این سهگانه کرده است. Mass Effect: Legendary Edition که به تازگی روند ساخت آن به پایان رسیده است، در تاریخ ۱۴ می مصادف با بیست و چهارم اردیبهشت برای Xbox One، PS4 و رایانههای شخصی منتشر خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید