ساخت ریمیک Max Payne بهزودی وارد مرحله اصلی میشود
نوبت دیگر پروژهها فرا رسید
استودیوی رمدی به تازگی در پیامی اعلام کرد که روند ساخت ریمیک Max Payne بهزودی وارد مرحله اصلی خواهد شد.
اولین بازی از سری مکس پین در سال ۲۰۰۱ میلادی روانه بازار شد؛ اثری که حسابی سروصدا به پا کرد و به یکی از بهترین عناوین اکشن سوم شخص تبدیل شد. حال با گذشت دو دهه از عرضه آن، حدود دو سال پیش بود که استودیوی رمدی با همکاری راکستار گیمز از ساخت ریمیک دو بازی مکس پین ۱ و مکس پین ۲ خبر داد.
نظر به توسعه بازی آلن ویک ۲، بازسازی این دو بازی در روند ابتدایی قرار داشت، اما بعد از عرضه اثر مزبور و تمرکز روی ساخت بستههای الحاقی، به نظر میرسد که شماری از اعضای استودیوی رمدی اینترتینمنت بهزودی روی دیگر پروژهها از جمله ریمیک دو بازی اول سری مکس پین، دنباله سری کنترل و اسپین آف این مجموعه مشغول به کار میشوند.
بر اساس تازهترین بیانیه رمدی، ریمیک دو بازی Max Payne 1 و Max Payne 2 حداکثر تا سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۴ میلادی وارد روند اصلی ساخت میشود. در حالی که پروسه توسعه بازی با سرعت بیشتری ادامه دارد، اما به نظر میرسد هوادارها نباید به این زودیها منتظر معرفی کامل و عرضه آن باشند.
در همین حین، اگر خاطرتان باشد، سال پیش بود که اسپین آف سری کنترل با نام رمزی Condor وارد مرحله آمادهسازی شد که حال طبق جدیدترین بیانیه رمدی، روند توسعه بازی کوآپ وارد مرحله اصلی تولید شده است. آنطور که شایعه شده، این بازی با نام FBC: Firebreak شناخته میشود که در واقع یک اثر سرویس محور خواهد بود.
علاوه بر اینها، نباید از دنباله بازی کنترل غافل شد. به گفته رمدی، بازی Control 2 قرار است پیش از ماه جولای سال جاری میلادی وارد مرحله پیش تولید شود. کنار اینها، پروژه جدید دیگر رمدی تحت عنوان Kestrel در دست ساخت قرار دارد که ظاهرا این عنوان هنوز در مرحله ایدهپردازی و طرحهای مفهومی است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید