روند ساخت ریمیک Max Payne به خوبی پیش میرود
همکاری با راکستار گیمز
گزارش اخیر استودیو رمدی اینترتینمنت نشان میدهد که روند ساخت ریمیک بازیهای Max Payne به خوبی و طبق برنامهریزیها پیش میرود.
همانطورکه احتمالا اطلاع دارید، استودیو رمدی چند وقتی است در کنار توسعه سری آلن ویک و کنترل، روی بازسازی دو بازی اول از مجموعه پرطرفدار مکس پین مشغول به کار است. این نسخه در ماههای گذشته وارد مرحله اصلی تولید شده و علیرغم انتشار جزئیات بیشتر از آن، پروسه توسعه آن به خوبی طی میشود.
در همین راستا، ساعاتی پیش رمدی در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود اعلام کرد که فرآیند ساخت ریمیک بازی Max Payne به خوبی پشت سر گذاشته میشود و تیم سازنده در توسعه این عنوان به نقطه عطف مهمی دست یافته و همچنان تمرکز خود را روی بهبود تجربه و ساخت آن قرار داده تا بازی تا حدی قابل تجربه باشد.
دقت داشته باشید که شرکت راکستار گیمز، خالق سری Grand Theft Auto، وظیفه تامین بودجه ساخت و بازاریابی بازیهای مکس پین را برعهده دارد، اما استودیو رمدی به تنهایی روی ساخت این عنوان مشغول به کار است. گفته شده که این هر دو بازی ریمیک شده قرار است در قالب یک باندل کالکشن در دسترس گیمرها قرار بگیرند.
لازم به ذکر است که استودیو رمدی تا به امروز هیچ ویدیویی از نسخه بازسازی شده بازیهای مکس پین به اشتراک نگذاشته و در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست. انتظار میرود که با گذشت چند ماه از آغاز روند تولید اصلی، بهزودی (زمستان پیشرو) اولین جزئیات و ویدیو از این بازی مورد انتظار منتشر شود.
گفتنی است استودیو رمدی در کنار توسعه نسخه ریمیک بازیهای مکس پین، روی ساخت یک اسپین آف از سری کنترل با نام FBC Firebreak کار میکند که در سال ۲۰۲۵ میلادی عرضه خواهد شد. همچنین، در بخشی از این گزارش اشاره شده که بازی کنترل 2 نیز از سال آینده میلادی وارد مرحله ساخت اصلی خود خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید