حالت گیمپلی کلاسیک در بازسازی Metal Gear Solid 3 تایید شد
به همراه یک فیلتر بصری
وجود حالت گیمپلی کلاسیک در بازسازی Metal Gear Solid 3 به همراه فیلتر بصری به منظور وفاداری به نسخه اصلی بازی مورد تایید قرار گرفت.
تریلر جدید منتشر شده از عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater که بازسازی نسخه سوم این مجموعه محسوب میشود گیمپلی بازی به همراه مخفیکاری یکپارچه و عناصر بصری عالی بازی را به نمایش میگذاشت. اکنون کاشف به عمل آمده است که شرکت کونامی آپشنهایی را برای افرادی که نسخه اصلی این عنوان در سال 2004 را تجربه کردهاند اضافه کرده تا بدین منظور نسخه بازسازی هر چه بیشتر یادآور بازی اصلی خود به ویژه برای طرفداران قدیمی این مجموعه باشد.
در قسمت جدید پادکست رسمی ایکس باکس، از تهیهکننده مجموعه Metal Gear Solid یعنی نوریاکی اُکامورا (Noriaki Okamura) پرسیده شد که این شرکت چگونه اقدام به مدرن کردن اثر کلاسیک خود کرده است. اُکامورا در پاسخ به این شکل توضیح داد که قابلیت بازی کردن و نحوه کنترل، کلید اصلی برای هر بازی اکشن به شمار میرود. به همین دلیل تیم سازنده تصمیم گرفته تا تغییراتی در دوربین بازی و همچنین اکشن آن ایجاد کرده تا با استانداردهای جدید هماهنگ شود.
بدین ترتیب چنانچه شما به استایل بازیهای سوم شخص امروزی عادت داشته باشید میتوانید به راحتی اقدام به تجربه نسخه بازسازی نمایید. “با این حال ما برای تمامی افراد گزینهای قرار دادیم که میتوان استایل بازی کردن خود را انتخاب نمایند. شما میتوانید با زوایه دید روی شانه امروزی به تجربه بازی مشغول شوید. گزینهای که “استایل جدید” نام دارد. با این وجود گیمپلی کلاسیک در بازسازی Metal Gear Solid 3 وجود خواهد داشت که نام این حالت، استایل لگسی (Legacy Style) نام خواهد داشت که در آن دوربین به مانند نسخه اصلی در بالای سر شخصیت اصلی قرار میگیرد.”
اُکامورا در ادامه به این موضوع نیز اشاره داشت که این حالت نه تنها کنترل بازی را به مانند نسخه اصلی آن میکند بلکه فیلتر بصری را روی بازی اعمال میکند تا به شکل وفادارانهای، ظاهر بازی از نسخه اصلی آن را بازسازی نماید. بدین ترتیب اگر افراد ظاهر جدید نسخه بازسازی را دوست ندارند میتوانند از این گزینه استفاده نمایند تا بازی همان حال و هوای قدیمی را منتقل کند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید