صداگذاری اصلی در بازسازی Metal Gear Solid 3 حفظ میشود
ضبط عبارات جدید برای آموزش کنترل جدید بازی
به گفته کونامی در کنار حفظ صداگذاری اصلی در بازسازی Metal Gear Solid 3 عبارات جدیدی برای آموزش کنترل جدید آن ضبط شده است.
نسخه سوم مجموعه بازی Metal Gear Solid به صورت کامل تحت عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در حال بازسازی قرار دارد. اثری که قرار است نه تنها صداگذاریهای اصلی را تماما حفظ کند بلکه با استفاده از کلیپهای قدیمی که پیش از این مورد استفاده قرار نگرفته بودند، دیالوگهای جدیدی را به بازی اضافه میکند.
در جریان اپیزود اخیر پادکست Metal Gear – Production Hotline، تهیهکننده این مجموعه یعنی آقای نوریاکی اُکامورا (Noriaki Okamura) تایید کرد که هم برای زبان ژاپنی و هم برای زبان انگلیسی، داستان بازی و تمامی صداگذاریها به مانند نسخه اصلی خواهد بود و تیم سازنده در شرکت کونامی (Konami) نیز مسلما هیچ کدام از بازیگران را جایگزین نکرده است.
تنها تغییر صورت گرفته زمانی است که برخی از کاراکترها به شما توصیههایی در خصوص چگونگی بازی کردن به ویژه برای کنترل ارائه میکنند که رویدادی نسبتا مکرر در این مجموعه بازی مخفیکاری و جاسوسی محسوب میشود. با این حال تیم سازنده در کمپانی کونامی با چالش اندکی مواجه شدند زیرا نسخه بازسازی Metal Gear Solid 3 شامل سیستم کنترل جدیدی میشود که در کنار کنترل و گیمپلی کلاسیک آن و همچنین فیلترهای رنگی قدیمی قرار میگیرد.
اوکامورا این گونه توضیح داد که “برخی از آن دیالوگها با کنترل جدید بازی مطابقت نداشتند و نمیتوانستید آنها را مورد استفاده قرار دهید. بنابراین ما نسخه جدیدی از این عبارات را ضبط کردیم. متاسفانه، برخی از بازیگران اصلی دیگر در میان ما حضور نداشته و یا برای ضبط عبارات جدید در دسترس نبودند بنابراین در این زمینه ما ابتدا اطمینان حاصل کردیم که اجازه آنها را در اختیار داریم و سپس با استفاده از دیالوگهای ضبط شده آنها، عبارت جدیدی را سرهم کرده و ساختیم.”
“هیچ چیز در رابطه با داستان تغییر نکرده است با این حال تنها تغییراتی به منظور آموزش صحیح کنترل بازی به پلیرها صورت گرفته است.”
در حالی که انتظار میرود عنوان مورد بحث در سال جاری منتشر شود اما تاکنون زمان عرضه آن توسط کونامی ارائه نشده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید