آیا هیدئو کوجیما در ساخت ریمیک Metal Gear Solid 3 نقش دارد؟
کونامی توضیح میدهد
آیا هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا در ساخت نسخه ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 Snake Eater نقش دارند؟
بیشتر گیمرها فرنچایز متال گیر سولید را با هیدئو کوجیما میشناسند؛ بازیساز معروف ژاپنی که خالق این مجموعه پرطرفدار بوده و چند سالی است شرکت کونامی را به مقصد استودیو شخصی خود به نام کوجیما پروداکشنز، خالق دث استرندینگ، ترک کرده است.
اگر اخبار بازیها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که ریمیک نسخه سوم سری متال گیر سولید تحت عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در جریان شوکیس پلی استیشن معرفی شد. این بازی به نسخه اصلی وفادار بوده و مهمتر اینکه صداپیشههای اصلی در این نسخه نیز حضور دارند.
حال سوال اصلی این است که آیا آقای هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا نیز در این پروژه با کونامی و استودیوی ویرتوس (Virtous) همکاری میکنند؟ در همین راستا، مدتی قبل رسانه IGN گفتوگویی با شرکت کونامی داشته که بر اساس آن، گویا این دو بازیساز مشهور هیچ نقشی در توسعه این بازی ندارند.
کونامی در این باره میگوید:
آنها [هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا] شی ندارند. با این حال، تیم سازنده برای خلق این بازسازی و همچنین پورتها سخت در تلاش است تا بازیکنهای بیشتری در سراسر جهان از تجربه آنها روی پلترمهای گوناگون لذت ببرند.
کونامی در ادامه از علت انتخاب نسخه سوم مجموعه برای بازسازی میگوید. این کمپانی مدعی است که به خاطر تولد بیگ باس یا همان نیکد اسنیک، متال گیر سولید ۳ نقطه شروع داستان فرنچایز هست و جدا از آن، هوادارها خواستار بازسازی این نسخه بودند. کونامی در این زمینه توضیح میدهد:
ما متال گیر سولید ۳ را انتخاب کردیم؛ چرا که بازی تولد بیگ باس (نیکد اسنیک) را به تصویر میکشد. از نظر داستانی، این نقطه شروع سری متال گیر است. دیگر دلیل ما این است که هوادارها مدتها است خواستار بازسازی این نسخه از مجموعه بودند.
کونامی هنوز تاریخ انتشار ریمیک بازی Metal Gear Solid 3 Snake Eater را مشخص نکرده است. با این حال، این عنوان قرار است برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی منتشر شود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید