1%
  • 0/10

درجه سختی Metal Gear Solid Delta متغییر خواهد بود

براساس زاویه دیدی که به تجربه بازی می‌پردازید

درجه سختی Metal Gear Solid Delta متغییر خواهد بود ۰ 25 دقیقه قبل اخبار بازی کپی لینک
درجه سختی Metal Gear Solid Delta

درجه سختی Metal Gear Solid Delta براساس آن که پلیر انتخاب کند روی زاویه دید سوم شخص جدید و یا نمای ثابت اورجینال بازی کند تغییر خواهد کرد.

در جریان مصاحبه‌ای با نشریه فامیتسو که توسط وبسایت VGC ترجمه و به اشتراک گذاشته شده، یوجی کوره کادا (Yuji Korekada) تهیه‌کننده نوآوری بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater اظهار داشت که “ما در ابتدا تصمیم گرفته بودیم که پلیرها بتوانند در هر لحظه و در جریان گیم‌پلی بین دو نمای دید تغییر ایجاد نمایند، اما سپس خلاف این موضوع را عمل کردیم.”

هنگامی که در رابطه با دلیل این موضوع از کوره کادا سوال شد ایشان پاسخ داد که “به این دلیل که درجه سختی Metal Gear Solid Delta به صورت اساسی و قابل ملاحظه‌ای براساس زاویه دیدی که به تجربه بازی خواهید پرداخت تغییر خواهد کرد. در استایل جدید گیم‌پلی، از میدان دید وسیع‌تر و خطی‌تری برخوردار بوده و شما می‌توانید با سلاح خود در حالی که حرکت‌ می‌کنید به شلیک بپردازید، به همین دلیل درجه سختی بسیار پایین‌تر از چیزی بود که انتظار داشتیم.”

“حال آن که اگر تغییراتی در استایل جدید ایجاد می‌کردیم تا بازی در این حالت متعادل شود، استایل لگسی (Legacy Style) بسیار بیش از اندازه سخت می‌شد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا پلی استایل بازی را به دو بخش تقسیم نماییم. استایل لگسی بسیار نزدیک به درجه سختی ورژن اورجینال است و ما تغییراتی را از پایه در استایل جدید ایجاد کردیم.”

بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater که بازسازی نسخه سوم بوده که برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شده بود دارای زاویه دید جدیدی بوده که سبب می‌شود تا تجربه بازی شبیه به عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain گردد و از آن زاویه کوچنمایی شده نسخه اصلی فاصله می‌گیرد. عنوان مورد بحث برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده و هم‌چنان زمان انتشار مشخصی ندارد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments