1%
  • 0/10

کارگردان هنری سابق Metal Gear Solid از جزئیات طراحی کاراکترها می‌گوید

نکاتی عجیب از طراحی کارکترها

کارگردان هنری سابق Metal Gear Solid از جزئیات طراحی کاراکترها می‌گوید ۰ ۰۹ دی ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
کارگردان هنری سابق Metal Gear Solid

کارگردان هنری سابق Metal Gear Solid در گفتگویی قدیمی که به تازگی از ایشان منتشر شده، در خصوص جزئیات جالب طراحی کاراکترهای این مجموعه صحبت کرده است.

در سال 2003 گفتگویی توسط مجله Hyper PlayStation 2 صورت گرفت که به تازگی توسط وبسایت Shmuplations منتشر شده و در آن یوجی شینکاوا (Yoji Shinkawa) کارگردان هنری سابق Metal Gear Solid به همراه تتسویا نومورا (Tetsuya Nomura) از اعضای سازنده کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) و مجموعه بازی Kingdom Hearts درباره روند طراحی‌ کاراکترهای خود به صحبت پرداختند. شینکاوا به طور ویژه به این موضوع پرداخت که چگونه سابقه کار روی عناوین عمدتا اکشن موجب شده تا بخش قابل توجهی از تمرکز ایشان به جزئیات بخش پشتی کاراکترها اختصاص پیدا کند.

شینکاوا در ابتدا بیان می‌دارد که “من بیشتر از هر چیز دیگری روی بازی‌های اکشن کار کرده‌ام. به همین دلیل من بخش زیادی از زمان را صرف جزئیات بخش پشتی کاراکترها نمودم زیرا این بخشی است که پلیر بیشتر از هر چیز دیگری می‌بیند که به ویژه بخش نشیمنگاه کاراکتر است.” سپس شینکاوا از نومورا پرسید که تفاوت طراحی کاراکتر برای یک بازی نقش آفرینی در مقایسه با یک بازی اکشن چیست؟

در پاسخ به سوال کارگردان هنری سابق Metal Gear Solid نومورا که در آن زمان مشغول کار روی بازی Kingdom Hearts بوده، توضیح می‌دهد که برای یک بازی اکشن، طراحی کاراکتر باید در هنگام حرکت آن نیز به درستی عمل نماید حال آن که چنین چیزی برای برای یک بازی نقش آفرینی چندان حائز اهمیت نیست. “برای عناوین نقش آفرینی محدودیت چندانی در زمینه طراحی وجود ندارد، با این حال برای بازی‌های اکشن باید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که طراحی کاراکتر در هنگام حرکت نیز به خوبی صورت می‌گیرد. در بازی‌های نقش آفرینی، کاراکتر طیف وسیع‌تری از حرکات و اعمال را انجام می‌دهد، به همین دلیل روی تطبیق طراحی کاراکترها روی دنیا و اتمسفر بازی تمرکز می‌کردم.”

شینکاوا پس از سری Metal Gear Solid، به همراه شخص هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در استودیو کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به عنوان کارگردان هنری بازی Death Stranding فعالیت داشته و اکنون نیز روی نسخه دوم آن تحت عنوان Death Stranding 2: On the Beach کار می‌کند.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments